Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Office manager
Lokalita:
Praha-centrum
Zveřejnil:
Úřad práce Praha 2
Může se Vám hodit:
Office manager Praha-centrum

Volné pracovní místo vedoucí samostatného oddělení Veřejných zakázek

8.6.2016
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Místo pracoviště
Rašínovo nábřeží 390/42, Nové Město, 128 00, Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
bakalářské
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

místo výkonu:Rašínovo nábřeží č.p. 390/42
kontakt:Nádasiová Pavla, tel.: poslat email , e-mail: poslat email
vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu

praxe ve vedoucí pozici výhodou

zkušenosti ze státní správy výhodou

velmi dobrá znalost zákona o veřejných zakázkách, praxe s jeho aplikací výhodou

samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost

znalost práce s PC (MS Office, Internet)

státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu; který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru

trestní bezúhonnost

splnění podmínek ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb. a lustrační osvědčení

splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.




Charakteristika pracovního místa:




metodické usměrňování a řízení oblasti veřejných zakázek v Úřadu

koordinace činností v oblasti zadávání veřejných zakázek v Úřadu

zodpovědnost za komplexní zabezpečování veškeré činnosti související s veřejnými zakázkami a s ostatními formami veřejné soutěže dle obecně závazných právních předpisů v oblasti své působnosti

Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu zasílejte do 13. června 2016 na adresu elektronické pošty: poslat email

předmět e-mailu: VSO Veřejných zakázek
 

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP)

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Office manager - na ŽL
Ref. č.: 19-12-229003. Neradi se v práci nudíte?<br/>Baví Vás administrativa a máte už nějaké zkušenosti?<br/>Občasná komunikace v angličtině Vám nedělá problém?<br/>Máte zkušnesti s prací na ŽL? Nemáte, ale chtěli byste to zkusi ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Vedoucí oddělení zahraničních záležitostí a protokolu
místo výkonu práce: Na příkopě č.p. 857/18, Nové Město, 110 00 Praha 1 kontakt:Vanická Pavlína JUDr., tel.: <!--poslatEmail-->, e-mail: <!--poslatEmail--> Požadujeme výbornou znalost anglického a čínského jazyka slovem i písmem. ...
CEFC Investment (Europe) Company a.s. Na příkopě 857/18, Praha Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno