Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Všeobecní administrativní pracovníci

28.7.2016
Provendia s.r.o.
Místo pracoviště
Jundrovská 1101/48, Komín, 624 00, Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Pružná pracovní doba

Popis pracovní nabídky

Prvního kontaktu se zaměstnavatelem – e-mailem zasílat životopisy
Požadované dovednosti:

  • aktivní znalost práce na PC (znalost Office programů + SW POHODA); výborné organizační schopnosti; pro-zákaznický přístup; zkušenosti s administrativní agendou; organizační a plánovací dovednosti; pečlivost, zodpovědnost, time management; základní znalost účetnictví, znalost anglického jazyka, trestní bezúhonnost 

Náplň práce:

  • příjem objednávek včetně zadání do systému; fakturace (evidence faktur do systému); aktivní řešení požadavků zákazníků, aktivní práce se softwarem POHODA; zabezpečení administrativního chodu společnosti; příprava podkladů pro účetnictví a mzdové účetnictví; skladové hospodářství; zpracování statistických výkazů – Intrastat, Ekokom 


Zaměstnanecké výhody:

  • služební notebook a mobilní telefon; dobré platové ohodnocení; dobrá dopravní dostupnost pracoviště; možnost flexibilní pracovní doby; práce v moderních prostorách a malé firmě; příjemný pracovní kolektiv

Prvního kontaktu se zaměstnavatelem – e-mailem zasílat životopisy



 

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP)

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
OBCHODNÍ REFERENT S AJ – VHODNÉ PRO ABSOLVENTY (25.000 - 40.000,-...
Máte technické myšlení? Máte zkušenosti s tvorbou nabídek, kalkulací, ceníků? Hledáte nové uplatnění? Tak čtěte dále, hledáme totiž OBCHODNÍHO REFERENTA S AJ – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY * Odpovědnost za oblast evropského trhu ...
Advantage Consulting, s.r.o. Lovosice Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno