Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Zástupce manažera pobočky Backoffice

1.7.2016
Prosperity Financial Services s.r.o.
Místo pracoviště
17. listopadu 2185/19, Boskovice, 680 01, Boskovice
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Do naší zavedené pobočky v Boskovicích hledáme uchazeče o volné místo na pozici „Zástupce manažerky oddělení Backoffice“.

POŽADUJEME

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • velmi dobré znalosti práce s počítačem a programů MS Office (Word, Excel)
  • psaní všemi deseti
  • zodpovědnost a loajalitu
  • iniciativní přístup
  • ochotu učit se
  • komunikativnost a příjemné vystupování
  • řidičský průkaz sk.B
  • znalost pojistných produktů výhodou


NABÍZÍME

  • práci v perspektivní firmě
  • příjemné pracovní prostředí
  • kurzy vzdělávání
  • účast na firemních akcích
  • motivační finanční ohodnocení
  • profesní a platový růst


Nástupní plat 15.000Kč + po zapracování navíc odměny, bonusy a další zaměstnanecké benefity.
Nástup od 1.8.2016.

Místo výkonu práce: Prosperity Financial Services s.r.o., 17.listopadu 19, Boskovice.

V případě, že máte VÁŽNÝ ZÁJEM o tuto pozici, zašlete nám prosím nejpozději do 11.7.2016 profesní životopis s fotografií a průvodním dopisem na emailovou adresu: poslat email  

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno