Volné pracovní místo  OBCHODNÍ ŘEDITEL/KA VE VELKÉ MEZINÁRODNÍ SPOLEČNOSTI - FACILITY MANAGEMENT

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

„Jsme personálně poradenská společnost, která se pro Vás bude snažit nalézt to nejlepší řešení, ať jste společností hledající nové zaměstnance, kolegy nebo sami hledáte možnost uplatnění svých zkušeností v novém zaměstnání.“

Popis pracovní nabídky

People Consulting s.r.o.
hledá CHARIZMATICKOU OSOBNOST, ZAMĚŘENOU NA VÝKON A POTENCIÁL SVÉHO TÝMU pro svého významného klienta, mezinárodní společnost z oblasti integrovaného facility managementu.

OBCHODNÍ ŘEDITEL/KA VE VELKÉ MEZINÁRODNÍ SPOLEČNOSTI - FACILITY MANAGEMENT
 
Vaše náplň práce:

Rozvoj a řízení všech obchodních aktivit 3 (4) divizí společnosti
Definice obchodní strategie s cílem udržet si 1.pozici na trhu, zodpovědnost za její plnění
Přinášení nových návrhů na zefektivnění obchodu, hodnocení prodejních cílů
Nábor, vedení, motivace, podpora, hodnocení výkonnosti a efektivity obchodníků (10+ podřízených zaměstnanců)
Budování a rozvoj dlouhodobých obchodních vztahů s klienty (cross-selling, up-selling, farming)
Reprezentování organizace na jednáních s významnými obchodními partnery
Úzká spolupráce s ostatními celky organizace (Delivery)
Monitoring a analýza trhu, vývojových trendů a nových obchodních příležitostí
Reporting jednateli, managementu na mezinárodní úrovni a další činnost související s pozicí v boardu

Vaše zodpovědnosti a kompetence:

Jako obchodní ředitel/ka a člen/ka managementu společně povedete tuto jedničku trhu
Budete zodpovědný/á za veškerý obchod společnosti 3 (4) divizí
Budete zodpovědný/á za navrhování a implementaci obchodní strategie
Budete zodpovědný/á za své výsledky a výsledky svého výborného týmu
Budete vyjednávat uvnitř i navenek firmy a ponesete zodpovědnost za VŘ
Budete řídit, rozvíjet a motivovat svůj tým 

Požadujeme

Náš klient očekává:

Manažerské zkušenosti v rámci obchodu s vedením týmu (min. 10 lidí), v korporátním prostředí či prostředí velké společnosti (400+zaměstnanců), v jedné společnosti min. 4 roky - oblast FACILITY MANAGEMENTU (B2B) PODMÍNKOU
Minimálně 10 let obchodních zkušeností a úspěšné prokazatelné obchodní výsledky - zasílejte prosím společně se CV i s referenčními kontakty na předchozí přímé nadřízené
Špičkové manažerské dovednosti a schopnosti efektivně řídit a motivovat tým, pro který zároveň budete respektovaným partnerem
Velmi kvalitní AJ PODMÍNKOU – denní komunikace s přímým nadřízeným ze zahraničí a také zahraničním managementem
Český/slovenský jazyk plynulá znalost PODMÍNKOU – komunikace uvnitř firmy
Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič/ka  (cestování primárně celá ČR)
VŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru
Osobnost silně obchodně, výkonnostně a výsledkově orientovanou
Seniorní, charismatickou, silnou a dynamickou osobnost s prokazatelnými úspěchy, s proaktivním přístupem k práci a schopností přirozeně motivovat podřízené
Strategické a vizionářské myšlení, schopnost přinášet nové nápady, inovace a umět je implementovat
Loajální a compliant uvažující osobnost, která působí ve společnostech dlouhodobě 

Nabízíme

Náš klient nabízí:

Pozici v boardu ve špičkové mezinárodní společnosti - leader trhu!
Velká míra svobody, důvěry a realizace Vašich nápadů, podílení se na utváření společnosti, za předpokladu plnění předem domluvených cílů
Špičkové finanční ohodnocení a bonusy dle KPIs
Zkušený Management s lidským přístupem, kterému budete reportovat
Práci v motivovaném týmu mladších, ale zkušených, sportovně založených lidí
Služební vůz a další benefity související s manažerskou pozicí
Možnost částečného home-office - vlastní Time Management

Jiná sdělení

V případě Vašeho zájmu nám, prosím, zašlete Váš strukturovaný profesní životopis v anglickém jazyce spolu s Vašimi prokazatelnými úspěchy.

Nebudeme-li Vás kontaktovat do dvou týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům, kteří na základě zaslaného životopisu lépe splňovali požadavky našeho klienta.
 
Abychom mohli s Vašimi osobními údaji pracovat, je důležité, abyste nám poskytl/a souhlas se zpracováním vašich osobních údajů. 

Odpovědí na tuto pracovní nabídku souhlasíte se zpracováním osobních údajů a potvrzujete, že jste měl/a možnost seznámit se informacemi o nakládání s osobními údaji.
 
Pokud nám Váš souhlas v rámci GDPR udělit nechcete, prosím uveďte nám tuto informaci v rámci zaslání Vašeho životopisu. Pokud nám souhlas neudělíte, nemůžeme Vám nabízet jiné vhodné a Vašemu profilu odpovídající pracovní nabídky, např. ty, které neinzerujeme. Jestliže Váš profil bude odpovídat požadavkům na pozici některého našeho klienta, budeme Vás nejpozději do 10 dnů kontaktovat. V případě, že náš klient má jiné požadavky na Vámi poptávanou pozici, zvážíme Váš profil na jiné současné nabídky a zařadíme si Váš životopis do naší databáze. Rádi Vás budeme kontaktovat s jinou pracovní nabídkou odpovídající Vašemu profilu a požadavkům klienta.

Těšíme se na budoucí spolupráci a přejeme Vám hezký den. 
Váš tým PeopleConsulting
 Zpět