Volné pracovní místo ⚖️ Office manažer/ka pro advokátní kancelář - nástup 40 000 Kč s navýšením na 50 000 Kč
Lokalita
Praha-Staré Město
a další
Firma
Humanly s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda
40 000 - 50 000 Kč / měsíc
Popis pracovní nabídky
Jste vstřícná/ý a dovedete si vše do detailu zorganizovat? Pak hledáme na místo office manažera či manažerky právě Vás.Posláním advokátní kanceláře je poskytovat klientům právní rady ve všech odvětvích českého práva.
Co bude Vaší agendou?
Vše Vám kolegové ukážou, stačí si vše poznamenat, rozvrhnout si práci a můžete začít. Čeká Vás kompletní zajištění provozní agendy a časem se budeme těšit na Vaše návrhy k jejímu zjednodušení. Na práci nebudete sám/sama, budete mít k ruce studenta. Konkrétně Vás tedy čeká:
⚪ Zajištění kompletního chodu advokátní kanceláře (zhruba 10 osob) - zajištění recepce, uvádění klientů, nákup potřeb do kanceláře
(kancelářské potřeby, nábytek, cedule, občerstvení), kompletace provozních nákladů kanceláře, formátování dokumentů v MS Word,
evidence dokumentů kanceláře (smlouvy),
⚪ pošta - výběr a odesílání datových schránek, skenování dokumentů,
⚪ koordinace s účetními pro účetnictví, mzdy - dodávání přijatých faktur účetním, evidence faktur, vystavování jednotek ks faktur,
proplácení faktur, příprava příkazů k autorizaci, podklady pro mzdy a zpracování vyúčtování služebních cest, evidence Multisport,
správa DPP,
⚪ podklady pro DPH,
⚪ spojka pro externí IT společnost - předávání požadavků kolegů, zajištění vybavení nováčků, kontrola plnění a IT přístupy,
⚪ agenda soudních poplatků - evidence v koordinaci s právníky, evidence SOP k vrácení, zadávání plateb,
⚪ seznámení nováčků s chodem kanceláře - koordinace studentů a brigádníků pro správu datové schránky, pochůzek, nahlížení do spisů,
⚪ sepis jednoduchých podání, pokud bude čas,
⚪ soukromá agenda majitele firmy - byt, vyúčtování, stavební věci, pochůzky,
⚪ zajištění péče o auta - STK, myčka, evidence TankKaret, parkování,
⚪ miniprojekty dle dovedností - organizace týmových akcí a výstav, pomoc při aktualizaci webových stránek,
⚪ operativně zvládat agendu a přinášet nápady na zjednodušení.
Požadujeme
Bez čeho se office manažer/ka neobejde…⚖ češtiny - rodilý mluvčí,
⚖ angličtiny - komunikativní, úroveň B1,
⚖ MS Office - střední znalost Excel,
⚖ vztahu k IT - nemít z IT obavu.
…jaký/á by měl/a být…
⚖ Hledáme člověka, který je energický, komunikativní, vstřícný, nápomocný, organizovaný, pečlivý, systematický, má rád ve věcech řád.
…a čím nás potěšíte
⚖ ŘP,
⚖ pracovní zkušeností z pozice office manažera, asistenta, back office administrátora, účetnictví.
Nabízíme
Jak si Vás budeme hýčkat my?⚖ Nástupní mzda 40 000 Kč, po úspěšné zkušební době až 45 000 Kč, po roce zvládnutí agendy i 50 000 Kč.
⚖ 13. „plat" - až 1 měsíční mzda jako roční odměna.
⚖ 5 týdnů dovolené.
⚖ 3 dny sick days.
⚖ Notebook a telefon.
⚖ Občerstvení na pracovišti - ovoce, nápoje.
⚖ Příspěvek na Multisport kartu.
⚖ Originální kanceláře v centru Prahy.
⚖ Přátelské prostředí, tým profesionálů a čas na vlastní projekt.