Volné pracovní místo TÝMOVÁ ASISTENTKA (#7201962)
Lokalita
Říčany (okres Praha-východ)
a další
Firma
People Consulting s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda
30 000–60 000 Kč / měsíc
O firmě
„Jsme personálně poradenská společnost, která se pro Vás bude snažit nalézt to nejlepší řešení, ať jste společností hledající nové zaměstnance, kolegy nebo sami hledáte možnost uplatnění svých zkušeností v novém zaměstnání.“Popis pracovní nabídky
Jsme tým osmi přátelských lidí, co spolu tráví i volný čas – rádi společně zajdeme do kina, na večeři nebo vínko :-). V týmu panuje příjemná a přátelská atmosféra, a když máme nápad na změnu či zlepšení, vždy to společně v týmu probereme a najdeme nejlepší řešení - před žádným inovativním nápadem nezavíráme dveře :-).PROTOŽE SE NÁM DAŘÍ, ROZŠIŘUJEME NÁŠ TÝM A OBSAZUJEME POZICI:
TÝMOVÁ ASISTENTKA/ RESEARCHER
Jaká bude Tvoje pracovní náplň?
- Předvýběr vhodných kandidátů v interních i externích databázích, sociálních sítích
- Práce v interním systému (CRM) - administrace kandidátů, pozic a dalších informací
- Spolupráce s konzultanty na výběrových řízeních pro naše dlouhodobé klienty
- Příprava, zadávání a kontrola inzerátů do databází
- Komunikace s našimi klienty a kandidáty, někdy také i v AJ
- Celková péče o naši kancelář (např. objednávání kancelářských potřeb, zodpovědnost za úklidové služby, atd.)
- Samostatné řešení dílčích úkolů, návrhy na zlepšení chodu kanceláře i naší práce
- Další administrativní činnosti spojené s prací v poradenské společnosti
Požadujeme
Jaké bys měla mít předpoklady?- Zkušenosti na administrativní pozici jako podpora týmu více lidí
- Zkušenosti z vyhledáváním profilů v předchozím zaměstnání velkou výhodou
- Zkušenosti v PERSONÁLNÍ AGENTUŘE (nebo personálním oddělení) jsou velkou předností
- AJ – na komunikativní úrovni PODMÍNKOU - občasná komunikace (více písemná než telefonická) se zahraničními kandidáty nebo klienty v AJ (cca 1-2 x týdně)
- Výbornou znalost práce na PC (Excel, Word, PowerPoint, Outlook, internet) PODMÍNKOU
- Zájem chtít a umět si najít řešení či nové cesty k nalezení vhodných kandidátů pro konzultanty
- Velmi pečlivě zaměřenou osobnost, samostatné myšlení, proaktivní přístup
- Dobré organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- Výbornou úroveň ČJ
Nabízíme
Co Ti nabízíme:- Přátelskou a otevřenou atmosféru, výborný tým, který tráví společně i volný čas
- Kvalitní zaškolení, kolegy, kteří ti vždy rádi pomůžou
- Práci v rodinné, stabilní společnosti s dlouholetými, stálými klienty
- Důvěru a dlouhodobou spolupráci
- Možnost pracovat částečně z domova nebo na zkrácený úvazek, mít nastavenou flexibilní pracovní dobu (rozumíme i potřebám žen)
- Možnost profesního rozvoje a růstu, možnost postupu na roli konzultanta
- Velmi atraktivní finanční ohodnocení (+ výborné osobní odměny, dle tvých výsledků i výsledků firmy)
- Tarif s neomezeným voláním a internetem
- Místo výkonu práce: Říčany u Prahy
- Nástup: ihned nebo dohodou