Volné pracovní místo  TÝMOVÁ ASISTENTKA (#7201962)

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 30 000–60 000 Kč / měsíc

O firmě

„Jsme personálně poradenská společnost, která se pro Vás bude snažit nalézt to nejlepší řešení, ať jste společností hledající nové zaměstnance, kolegy nebo sami hledáte možnost uplatnění svých zkušeností v novém zaměstnání.“

Popis pracovní nabídky

Jsme tým osmi přátelských lidí, co spolu tráví i volný čas – rádi společně zajdeme do kina, na večeři nebo vínko :-). V týmu panuje příjemná a přátelská atmosféra, a když máme nápad na změnu či zlepšení, vždy to společně v týmu probereme a najdeme nejlepší řešení - před žádným inovativním nápadem nezavíráme dveře :-). 

PROTOŽE SE NÁM DAŘÍ, ROZŠIŘUJEME NÁŠ TÝM A OBSAZUJEME POZICI:

TÝMOVÁ ASISTENTKA/ RESEARCHER  

Jaká bude Tvoje pracovní náplň?

  • Předvýběr vhodných kandidátů v interních i externích databázích, sociálních sítích
  • Práce v interním systému (CRM) - administrace kandidátů, pozic a dalších informací
  • Spolupráce s konzultanty na výběrových řízeních pro naše dlouhodobé klienty
  • Příprava, zadávání a kontrola inzerátů do databází
  • Komunikace s našimi klienty a kandidáty, někdy také i v AJ
  • Celková péče o naši kancelář (např. objednávání kancelářských potřeb, zodpovědnost za úklidové služby, atd.)
  • Samostatné řešení dílčích úkolů, návrhy na zlepšení chodu kanceláře i naší práce
  • Další administrativní činnosti spojené s prací v poradenské společnosti

Požadujeme

Jaké bys měla mít předpoklady?

  • Zkušenosti na administrativní pozici jako podpora týmu více lidí
  • Zkušenosti z vyhledáváním profilů v předchozím zaměstnání velkou výhodou
  • Zkušenosti v PERSONÁLNÍ AGENTUŘE (nebo personálním oddělení) jsou velkou předností
  • AJ – na komunikativní úrovni PODMÍNKOU - občasná komunikace (více písemná než telefonická) se zahraničními kandidáty nebo klienty v AJ (cca 1-2 x týdně)
  • Výbornou znalost práce na PC (Excel, Word, PowerPoint, Outlook, internet) PODMÍNKOU
  • Zájem chtít a umět si najít řešení či nové cesty k nalezení vhodných kandidátů pro konzultanty
  • Velmi pečlivě zaměřenou osobnost, samostatné myšlení, proaktivní přístup 
  • Dobré organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování
  • Výbornou úroveň ČJ

Nabízíme

Co Ti nabízíme:

  • Přátelskou a otevřenou atmosféru, výborný tým, který tráví společně i volný čas
  • Kvalitní zaškolení, kolegy, kteří ti vždy rádi pomůžou
  • Práci v rodinné, stabilní společnosti s dlouholetými, stálými klienty
  • Důvěru a dlouhodobou spolupráci
  • Možnost pracovat částečně z domova nebo na zkrácený úvazek, mít nastavenou flexibilní pracovní dobu (rozumíme i potřebám žen) 
  • Možnost profesního rozvoje a růstu, možnost postupu na roli konzultanta
  • Velmi atraktivní finanční ohodnocení (+ výborné osobní odměny, dle tvých výsledků i výsledků firmy)
  • Tarif s neomezeným voláním a internetem 
  • Místo výkonu práce: Říčany u Prahy
  • Nástup: ihned nebo dohodou

Vhodné pro

Absolventy, osoby na mateřské/rodičovské dovolené.

Práce z domova

Nabízíme možnost částečně pracovat z domova.

Jiná sdělení

Máš-li zájem o tuto pozici, použij, prosím, možnost „mám zájem“ a vlož svůj životopis s aktuální fotografií a motivačním dopisem včetně odpovědi na otázku, proč bychom měli přijmout právě Tebe. Nebudeme-li Tě kontaktovat do dvou týdnů od přijetí Tvého životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům, kteří na základě zaslaného životopisu lépe splňovali požadavky. Abychom mohli s Tvými osobními údaji pracovat, je důležité, abys nám poskytl/a souhlas se zpracováním vašich osobních údajů. Odpovědí na tuto pracovní nabídku souhlasíš se zpracováním osobních údajů a potvrzuješ, že jsi měl/a možnost seznámit se informacemi o nakládání s osobními údaji. Pokud nám svůj souhlas v rámci GDPR udělit nechceš, prosím uveď nám tuto informaci v rámci zaslání svého životopisu. Jestliže Tvůj profil bude odpovídat požadavkům na tuto pozici nebo požadavkům na pozici některého našeho klienta, budeme Tě nejpozději do 10 dnů kontaktovat. V případě, že máme jiné požadavky na Tebou poptávanou pozici, zvážíme Tvůj profil na jiné současné nabídky a zařadíme si Tvůj životopis do naší databáze. Rádi Tě budeme kontaktovat s jinou pracovní nabídkou odpovídající Tvému profilu a požadavkům klienta. Těšíme se na budoucí spolupráci a přejeme Ti hezký den :-) Tým PeopleConsulting
 Zpět