Volné pracovní místo  338 - Asistent/ka Office manažerky - Praha

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Již 24 let pro klienty vyhledáváme zaměstnance na pozice v managementu, obchodu, technické a administrativní pozice, specialisty různých oborů. Databáze ANEX a široká personální inzerce.

Popis pracovní nabídky

Nabídku aktuálních konkurzů naleznete na použijte odpovědní formulář

Naším klientem je zahraniční společnost z oboru služeb a projektů IT

Hlavní úkoly:
řízení a koordinace firemních administrativních procesů, které souvisejí s každodenním provozem kanceláře. Tvorba reportů pro majitele společnosti a zákazníky. Příprava materiálů pro účetní oddělení a organizace finančních operací. Úzký kontakt s Office manažerkou, které je pozice podřízena, a pravidelné cesty do pobočky v Brně. Podpora pro ostatní členy týmu.

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • min. 2 roky praxe v obdobné pozici
  • aktivní znalost AJ - středně pokročilá
  • dobré komunikativní a organizační schopnosti
  • samostatnost a pečlivost
  • schopnost práce s čísly
  • ochotu zpracovávat i rutinní administrativu
  • příjemné vystupování a loajalitu
  • dobrou znalost práce s PC (MS Office)

Životopis zašlete v českém a anglickém jazyce !

Nabízíme

  • pracovní poměr
  • nástup dle dohody, nejpozději 1. února 2008
  • zajímavou práci v příjemném kolektivu
  • odpovídající finanční podmínky
  • zaměstnanecké výhody
  • jazykové kurzy
  • zázemí dynamické společnosti se zahraničními aktivitami

Jiná sdělení

Společnost zadavatele konkurzu pracuje na špičkových dlouhodobých projektech zejména pro klientelu západní Evropy. Patří mezi přední poskytovatele NET řešení v Evropě.

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
Zasláním svých osobních údajů v životopise dáváte pracovníkům personální agentury ANEX souhlas s jejich správou ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních dat. Současně tím potvrzujete, že uvedené osobní údaje jsou pravdivé a přesné.
 Zpět