Volné pracovní místo  359 - Asistentka/sekretářka advokátní kanceláře - Praha

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Již 24 let pro klienty vyhledáváme zaměstnance na pozice v managementu, obchodu, technické a administrativní pozice, specialisty různých oborů. Databáze ANEX a široká personální inzerce.

Popis pracovní nabídky

Nabídku aktuálních konkurzů naleznete na použijte odpovědní formulář

Naším klientem je významná mezinárodní advokátní kancelář

Hlavní úkoly:
administrativní a organizační práce, sjednávání schůzek a jednání s klienty, podpora pro manažery, organizace služebních cest, vyřizování firemní pošty, zodpovědnost za provoz kanceláře a ostatní povinnosti, které jsou založeny na momentálních potřebách provozu a manažerů

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • velmi dobrou znalost AJ a ČJ
  • krátkou praxi v obdobné pozici
  • příjemnou a komunikativní osobnost s reprezentativním vystupováním
  • organizační schopnosti
  • týmového hráče
  • spolehlivost a preciznost
  • dobrou znalost práce na PC (Word, Excel, Poverpoint)
  • ŘP skupiny B

Životopis zašlete v českém a anglickém jazyce !

Nabízíme

  • pracovní poměr
  • nástup ihned, dle dohody
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • benefity
  • 5 týdnů dovolené
  • možnost profesního a kariérního růstu
  • atraktivní práci v centru Prahy
  • příjemný a dynamický kolektiv
  • zázemí úspěšné mezinárodní společnosti

Jiná sdělení

Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči !

Zasláním svých osobních údajů v životopise dáváte pracovníkům personální agentury ANEX souhlas s jejich správou ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních dat. Současně tím potvrzujete, že uvedené osobní údaje jsou pravdivé a přesné.

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět