Volné pracovní místo 50% COMMUNICATION, 50% BACK OFFICE with GERMAN

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské, vysokoškolské
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 20–28–219023.
  • Responsible for accurate and timely transactions related to employee’s time entry
  • Processing time entries
  • Time entry adjustments
  • Chasing approvals for missing time entries and adjustments
  • Reconciliations time data in the system
  • Dealing with employee queries
  • Data analysis
  • Creating reports
  • Client issue resolution
  • General ad-hoc administration

Požadujeme

  • A degree in Finance or related areas is desired
  • Fluent English + at least upper intermediate German
  • Understanding of processes in Finance
  • 1 year experience in a similar position is preferred
  • Ability to work independently and as part of a team
  • Strong analytical skills
  • Knowledge of MS Excel is a must
  • The ability to prioritize, multi-task, and work under pressure

Nabízíme

  • Meal vouchers
  • 5 weeks of vacation
  • Cafeteria
  • Health and accident insurance
  • Trainings
  • Events

Vhodné pro

Absolventy.

Podobné nabídky práce

Product Coordinator
- Inserting and updating the data received from education providers (from Australia, NZ, Canada, USA, EU) - Researching, collecting and analysing information related to internatio ...
iPlanet s.r.o. Pštrossova 220/29, Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Hledáte práci..... .....kde nebudete sedět celý den za stolem? Přední česká logistická společnost HOPI působí kromě České republiky na území dalších čtyřech států Evropské unie. ...
HOPI s.r.o. Jažlovice, Říčany u Prahy Plný úvazek, Brigády
týden
Referent dokladů plavidel
- provádění technických prohlídek malých plavidel s posouzením a schvalováním technické způsobilosti plavidel, včetně výběru správních poplatků při prohlídce mimo sídlo pobočky - o ...
Státní plavební správa Jankovcova 4, Praha 7 Plný úvazek
týden
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Specialista zákaznické a obchodní podpory
Česká kurýrní a spediční společnosti IN TIME Spedice, spol. s.r.o. hledá nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista zákaznické a obchodní podpory v Praze. Co Vás čeká a nemine? ...
IN TIME SPEDICE, spol. s r.o. Paceřická 2773/1, Praha Plný úvazek
týden
Koordinátor/ka auto asistence
JAK VYPADÁ PRÁCE U NÁS? • Na našem moderním dispečinku přijímáme tísňová volání klientů a naším úkolem je, jim pomoci. • Pomáháme motoristům, zajišťujeme opravy na místě nehody ...
GLOBAL ASSISTANCE a.s. Dopraváků 749/3, 184 00 Praha 8 Plný úvazek, Zkrácený úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno