Volné pracovní místo 50% COMMUNICATION, 50% BACK OFFICE with GERMAN

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské, vysokoškolské
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 20–28–219023.
  • Responsible for accurate and timely transactions related to employee’s time entry
  • Processing time entries
  • Time entry adjustments
  • Chasing approvals for missing time entries and adjustments
  • Reconciliations time data in the system
  • Dealing with employee queries
  • Data analysis
  • Creating reports
  • Client issue resolution
  • General ad-hoc administration

Požadujeme

  • A degree in Finance or related areas is desired
  • Fluent English + at least upper intermediate German
  • Understanding of processes in Finance
  • 1 year experience in a similar position is preferred
  • Ability to work independently and as part of a team
  • Strong analytical skills
  • Knowledge of MS Excel is a must
  • The ability to prioritize, multi-task, and work under pressure

Nabízíme

  • Meal vouchers
  • 5 weeks of vacation
  • Cafeteria
  • Health and accident insurance
  • Trainings
  • Events

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Referent veřejných zakázek
Je zodpovědný za: Realizaci zadávání veřejných zakázek malého rozsahu prostřednictvím elektronického nástroje, v rámci systému centralizovaného zadávání a v zákonem odůvodněných př ...
Státní plavební správa Praha, Jankovcova 4 Plný úvazek
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu nebo z Vaší kanceláře-výživové poradenství,wellness
Práce s klienty, marketing, nákup,prodej- v oblasti wellness Práce s klienty, marketing, reklama, obsluha inter.obchodu
Gabriela Rubková Jihočeský kraj, Plzeňský kraj, Vyso... Práce na ŽL
aktivní
Referent Odboru správy majetku, investic a ŽP (pří...
Zejména: •zajištění podkladů pro vypsání výběrových řízení na dodavatele dodávek, služeb a stavebních prací dle platných zákonů, předpisů a organizační směrnice města ...
Město Jesenice Budějovická 303, 252 42 Jesenice Plný úvazek
aktivní
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno