Volné pracovní místo  640 - Asistenční koordinátor s AJ a švédštinou - Praha

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Již 24 let pro klienty vyhledáváme zaměstnance na pozice v managementu, obchodu, technické a administrativní pozice, specialisty různých oborů. Databáze ANEX a široká personální inzerce.

Popis pracovní nabídky

Pro významného klienta působícího v oblasti cestovního pojišťovnictví na mezinárodní úrovni

Hlavní úkoly
poskytování asistenčních služeb a pomoci klientům při řešení obtížných situací během cest do zahraničí

Pracoviště
Praha

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • výbornou znalost AJ - podmínkou
  • znalost švédštiny - na úrovni rodilého mluvčího
  • organizační schopnosti
  • příjemnou a komunikativní osobnost
  • spolehlivost, flexibilitu, loajálnost
  • kreativitu a schopnost řešit problematické situace
  • schopnost práce v týmu
  • odolnost vůči stresu
  • ochotu pracovat ve směnném provozu
  • uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)

Nabízíme

  • pracovní poměr
  • nástup ihned
  • zajímavé finanční ohodnocení (nástupní hrubá mzda 21.000,- Kč)
  • práci na směny
  • perspektivní dlouhodobé zaměstnání
  • zázemí renomované a stabilní společnosti

Jiná sdělení

Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči!


Zasláním svých osobních údajů v životopise dáváte pracovníkům personální agentury ANEX souhlas s jejich správou ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních dat. Současně tím potvrzujete, že uvedené osobní údaje jsou pravdivé a přesné.

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět