Volné pracovní místo  719 - Asistentka / sekretářka - Praha

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Již 24 let pro klienty vyhledáváme zaměstnance na pozice v managementu, obchodu, technické a administrativní pozice, specialisty různých oborů. Databáze ANEX a široká personální inzerce.

Popis pracovní nabídky

Pro našeho významného klienta, renomovanou advokátní kancelář

Hlavní úkoly
asistentská činnost, práce v programech Power Point, Excel a Word, emailová korespondence, evidence termínů soudních jednání, příprava podkladů pro jednání s klienty, komunikace s úřady, přebírání vzkazů v AJ či NJ, organizování schůzek, archivace advokátních spisů, fakturace.

Pracoviště
Praha

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici - výhodou
  • psaní všemi deseti, min. 250 úhozů/min - podmínkou !!
  • komunikativní znalost AJ nebo NJ
  • časovou flexibilitu, komunikativnost
  • výbornou znalost práce na PC (MS Office)
  • znalost operačního programu Vista - výhoda
  • zkušenosti s vyhledáváním na internetu

Nabízíme

  • pracovní poměr, smlouvu na dobu neurčitou
  • nástup ihned
  • odpovídající finanční ohodnocení
(nástupní hrubá mzda cca 20 000,- dle znalostí a zkušeností uchazeče)
  • po zkušební době možnost vývoje mzdy
  • služební automobil, mobilní telefon - možnost používat i pro soukromé účely
  • placené PHM
  • zaměstnanecké benefity
  • zázemí stabilní kanceláře

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".

Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči!

Zasláním svých osobních údajů v životopise dáváte pracovníkům personální agentury ANEX souhlas s jejich správou ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních dat. Současně tím potvrzujete, že uvedené osobní údaje jsou pravdivé a přesné.
 Zpět