Volné pracovní místo  A1741 - PRACOVNÍK ZAHRANIČNÍHO OBCHODU

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Jsme personálně poradenská a vzdělávací společnost. Zkrácený název PROFI-MEN vychází z názvu PROFI MANAGEMENT. Společnost jsme založili v srpnu 1994 s cílem poskytovat komplexní podporu v celém rozsahu řízení lidských zdrojů, včetně vzdělávání, přípravy a tréninku zaměstnanců firem a společností z podnikatelské i nepodnikatelské sféry.

Do služeb patří, od začátku působení, také podpora všem zájemcům o práci, kteří hledají pracovní uplatnění a seberealizaci. Jsme držiteli povolení na zprostředkování zaměstnání, vydaného MPSV a jsme registrováni Úřadem pro ochranu osobních údajů pod č. 00009186/001, dle zákona č. 101/2000 Sb.

V současné době dodáváme vzdělávání v oblasti komunikačních dovedností, vzdělávání managementu všech úrovní, vzdělávání prodejců a obchodníků.

Poskytujeme podporu v budování personálních útvarů a rozvoji odborných činností útvarů řízení lidských zdrojů

Popis pracovní nabídky

Nabídka:
Řízení, zajišťování, kontrola a vyhodnocování veškerých činností spojených s prodejem a plánováním prodeje. Pravidelná jednání se stávajícími obchodními partnery
Aktivní vyhledávání nových obchodních partnerů v zahraničí a navázání dobrých obchodních vztahů. Aktivní účast na tuzemských i zahraničních veletrzích. Návrh a realizace nové obchodní politiky za účelem zvýšení prodeje. Rozvoj prodejní, instalační a servisní sítě. Příjem objednávek, stanovení rozvrhu dodávek, stanovení cen a slev podle aktuální obchodní strategie. Shromažďování obchodně technických informací a požadavků na výrobky. Dohled nad platební kázní svých odběratelů a vymáhání pohledávek. Tvorba plánů prodeje na svěřeném území a jejich aktualizace. Koordinace subdodávek pro zákaznické aplikace.
Objednávání subdodávek a externích služeb ze zahraničí. Smluvní podmínky s přepravci pro expedici do zahraničí, zajišťování proclení. Obchodní dokumentace k výrobkům v cizích jazycích.

Požadujeme

Požadavky:
VŠ nebo SŠ vzdělání ekonomického, obchodního nebo technického směru. Praxe v zahraničním obchodě minimálně 3 roky. Aktivní znalost AJ. Komunikativní schopnosti. Ochota cestovat, flexibilita. Základní technické znalosti - porozumět technice na úrovni kompletního nastavení mobilního telefonu. ŘP sk B. Práce na PC - MS Office, Internet, e-mail.
 Zpět