O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- nábor zaměstnanců
- plánování a organizace směn zaměstnanců
- zajišťování pracovně-právní administrativy (pracovní smlouvy a související dokumenty, lékařské prohlídky, BOZP apod.)
- příprava podkladů pro mzdy a fakturaci
- účast na jednáních, každodenní komunikace s klientem, liniovými managery, HR
- úzká spolupráce se mzdovou účtárnou
- práce na novém projektu
Požadujeme
- SŠ/ VŠ vzdělání
- zkušenosti v personalistice - nábor zaměstnanců, zpracovnání podkladů pro mzdy
- zkušenost s vedením lidí výhodou
- PC znalosti MS Office - Excel, Internet
- Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
- organizační schopnosti, časová flexibilita
Nabízíme
- rozmanitou práci, kde se velice rozšíří vaše obzory
- otevřený přístup a transparentní jednání
- ocenění vašeho vlastního přínosu a know-how
- jasně definovaný a velmi konkurenceschopný způsob ohodnocení (fix, variabilní složka, bonusy)
- další benefity - dovolená navíc, sickdays, stravenky
- služební automobil, notebook, mobil
- práci v dynamické rostoucí společnosti – možnost dalšího rozvoje
- místo výkonu práce: Holešov
- datum nástupu: ihned/dohodou