Volné pracovní místo  Account Specialist/HR Team Leader - Holešov

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

  • nábor zaměstnanců
  • plánování a organizace směn zaměstnanců
  • zajišťování pracovně-právní administrativy (pracovní smlouvy a související dokumenty, lékařské prohlídky, BOZP apod.)
  • příprava podkladů pro mzdy a fakturaci
  • účast na jednáních, každodenní komunikace s klientem, liniovými managery, HR
  • úzká spolupráce se mzdovou účtárnou
  • práce na novém projektu

Požadujeme

  • SŠ/ VŠ vzdělání
  • zkušenosti v personalistice - nábor zaměstnanců, zpracovnání podkladů pro mzdy
  • zkušenost s vedením lidí výhodou
  • PC znalosti MS Office - Excel, Internet
  • Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
  • organizační schopnosti, časová flexibilita

Nabízíme

  • rozmanitou práci, kde se velice rozšíří vaše obzory
  • otevřený přístup a transparentní jednání
  • ocenění vašeho vlastního přínosu a know-how
  • jasně definovaný a velmi konkurenceschopný způsob ohodnocení (fix, variabilní složka, bonusy)
  • další benefity - dovolená navíc, sickdays, stravenky
  • služební automobil, notebook, mobil
  • práci v dynamické rostoucí společnosti – možnost dalšího rozvoje
  • místo výkonu práce: Holešov
  • datum nástupu: ihned/dohodou
 Zpět