Volné pracovní místo Accounting and Finance Services manager

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb. 


Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Plzeň
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • Manage a team of 10 colleagues that provide accounting services in the areas of accounts payable (including invoice processing, month-end closing, expense processing), general accounting and administration of business trips for our group companies located in Czech Republic, UK, Germany, Austria and France.
  • Manage the team and the service delivery in the above mentioned areas
  • Set daily, weekly or monthly priorities for the teams in order to achieve given customer specifications (SLA)
  • Provide training /coaching to each individual to achieve their individual goals and objectives
  • Support team performance by assisting the team with calls and administration work wherever necessary
  • Ensure all processes are stable, efficient and performed to a high quality standards.
  • Maintain up to date process documentation as well as training documentation
  • Identify and make suggestions for continuous process and service improvements
  • Recruit, assess and train new staff
  • Lead any future projects in area of on boarding of new services/tasks
  • Act as an escalation point for the team and its services
  • In a longer term the team leader will also assume responsibility for the overall finance of the Czech legal entity
  • The role in a limited way includes dealing with local tax authorities or auditors

Požadujeme

  • Previous experience in finance and accounting
  • Leadership experience is an advantage
  • Fluent English
  • Advanced knowledge of Microsoft Office products
  • Proven work experience in working with accounting systems
  • Knowledge of accounting and tax regulations
  • Ability to work constructively under stress and pressure, proactive, flexible and adaptable approach to work, commitment to self-development
  • Leadership competencies: Customer focus, integrity and trust, hands-on approach, effective approach to problem solving, priority setting + drive for result

Nabízíme

  • Opportunity to grow and realize oneself in an international company 
  • Possibility to work independently and apply own suggestions and ideas 
  • Positive company culture based on respect to the employees and their work 
  • Annual bonus (based on financial results)
  • Mobile phone and laptop
  • Language courses and other trainings
  • Company events
  • Very nice and new working environment in a city center
  • Flexible working hours
  • Meal vouchers

Jiná sdělení

If you are interested in this job offer, please send me your CV.

Podobné nabídky práce

Sales Director - medical devices
Ref. č.: 19-14-255101. Pro společnost zabývající se výrobou a distribucí lékařské přístrojové techniky hledáme vhodného kandidáta na pozici OBCHODNÍHO ŘEDITELE ! ! !<br/> <br/>Náplň práce:<ul> <li>definice a realizace výrobní a ob ...
Grafton Recruitment s.r.o. Pilsen Plný úvazek
včera
OBCHODNÍ MANAŽER PRO NĚMECKO (40.000 - 40.000,- Kč)
Jste komunikativní osobnost, která má obchodního ducha? Máte výbornou znalost českého jazyka? Máte angličtinu a/nebo němčinu na pokročilé úrovni? Dokážete vést v cizím jazyce obchodní jednání? Rád cestujete a jste odolný vůči str ...
Advantage Consulting, s.r.o. ČR, Německo Plný úvazek
týden
OBCHODNĚ-TECHNICKÝ REPREZENTANT STAVEBNÍCH HMOT – PLZEŇ (#9364216...
People Consulting s.r.o. hledá pro svého významného klienta, předního výrobce stavebních hmot, vhodné kandidáty/kandidátky na pozici: OBCHODNĚ-TECHNICKÝ REPREZENTANT STAVEBNÍCH HMOT – PLZEŇ Popis pozice / Náplň práce: · Aktivní ...
People Consulting s.r.o. Plzeň Plný úvazek
týden
Obchodní manažer ELEKTRO
Ref. č.: 9-30-254042. Náplň práce budoucího obchodního manažera? <br/> <ul> <li>plnění nastavených cílových parametrů v plánu objednávek a zisku</li> <li>akvizice nových příležitostí jak u stávajících, tak i nových zákazníků</li> ...
Grafton Recruitment s.r.o. Pilsen Plný úvazek
aktivní
REGIONÁLNÍ MANAŽER PRO ĆECHY - ZEMĚDĚLSTVÍ
Jste obchodník tělem i duší a v obchodě jste jako ryba ve vodě? Cítíte se na regionálního obchodního manažera? A k tomu všemu se slušně domluvíte anglicky nebo francouzsky? ANO, ANO a ANO? Tak proč o vás ještě nevíme? Neváhejte ...
APROFES,s.r.o. Čechy Plný úvazek
aktivní
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE-PARTNER
-Krátkodobá i dlouhodobá činnost pro obchodně poradenskou společnost s vlastními výrobky a diagnostickým přístrojem. -Provádění klientského servisu, organizace obchodu, rozvoje firmy a maloobchodu prostřednictvím vlastního vstup ...
Ing. Vít Sekanina Česká republika Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno