Volné pracovní místo Accounting and Finance Services manager

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Plzeň
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • Manage a team of 10 colleagues that provide accounting services in the areas of accounts payable (including invoice processing, month-end closing, expense processing), general accounting and administration of business trips for our group companies located in Czech Republic, UK, Germany, Austria and France.
  • Manage the team and the service delivery in the above mentioned areas
  • Set daily, weekly or monthly priorities for the teams in order to achieve given customer specifications (SLA)
  • Provide training /coaching to each individual to achieve their individual goals and objectives
  • Support team performance by assisting the team with calls and administration work wherever necessary
  • Ensure all processes are stable, efficient and performed to a high quality standards.
  • Maintain up to date process documentation as well as training documentation
  • Identify and make suggestions for continuous process and service improvements
  • Recruit, assess and train new staff
  • Lead any future projects in area of on boarding of new services/tasks
  • Act as an escalation point for the team and its services
  • In a longer term the team leader will also assume responsibility for the overall finance of the Czech legal entity
  • The role in a limited way includes dealing with local tax authorities or auditors

Požadujeme

  • Previous experience in finance and accounting
  • Leadership experience is an advantage
  • Fluent English
  • Advanced knowledge of Microsoft Office products
  • Proven work experience in working with accounting systems
  • Knowledge of accounting and tax regulations
  • Ability to work constructively under stress and pressure, proactive, flexible and adaptable approach to work, commitment to self-development
  • Leadership competencies: Customer focus, integrity and trust, hands-on approach, effective approach to problem solving, priority setting + drive for result

Nabízíme

  • Opportunity to grow and realize oneself in an international company 
  • Possibility to work independently and apply own suggestions and ideas 
  • Positive company culture based on respect to the employees and their work 
  • Annual bonus (based on financial results)
  • Mobile phone and laptop
  • Language courses and other trainings
  • Company events
  • Very nice and new working environment in a city center
  • Flexible working hours
  • Meal vouchers

Jiná sdělení

If you are interested in this job offer, please send me your CV.

Podobné nabídky práce

Obchodní zástupce - obchodní manager
Jste komunikativní a máte obchodní talent? Chcete se podílet na perspektivních a zajímavých projektech? Přidejte se k nám! Vyhledávání nových klientů u konkrétního projektu (cíl ...
BONUS CARD, spol. s r.o. Česká republika Plný úvazek, Práce na ŽL, Brig...
včera
BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER pro ČR a SK - zemědělství - živočišn...
BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER pro Českou a Slovenskou republiku - zemědělství - živočišná výroba ref.č. S-175B Připojte se k dynamické společnosti, která vyvíjí, vyrábí a prodává výživu pro rostliny a také speciální výživu pro hos ...
APROFES,s.r.o. ČR a SR Plný úvazek
dnes
SALES SPECIALIST with English and Polish
Ref. č.: 9-13-231713. Are you passionate in SALES? Can you speak English and Polish? Do you like traveling? If all the answers are YES, then apply now!<br/> <br/>As a SALES SPECIALIST you will:<ul> <li> Identify all current or po ...
Grafton Recruitment s.r.o. Plzeň - město Plný úvazek
včera
SALES MANAGER – SAMOSTATNÉ POZICE PRO 3 RŮZNÉ LOKALITY-BRNO, PLZE...
PeopleConsulting s.r.o. hledá pro svého klienta, obchodní a výrobní společnost zabývající se upevňovacími materiály, kandidáty/kandidátky pro rozšíření společnosti na nově vzniklé pozice do 3 regionů: SALES MANAGER – SAMOSTATNÉ P ...
People Consulting s.r.o. Česká republika Plný úvazek
včera
Goods In Manager
• timely receiving and put away of goods and components • overall responsibility of inbound department (incl. its equipment, organization, cleaning, health&safety...) • maintaining inbound standards (incl. SOP) and processes • mai ...
ADECCO spol.s r.o. Plzeň Plný úvazek
včera
Sales Manager
- Řízení obchodních případů a rozvoje pro německy hovořící zákazníky (Německo, Rakousko, Švýcarsko) a anglicky hovořící zákazníky (Asie) - Identifikace nových obchodních příležitostí - Participace na tvorbě obchodního plánu a def ...
ADECCO spol.s r.o. Plzeň Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno