Volné pracovní místo  Accounting Manager

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 19-11-218979. Pokud jste zkušený účetní specialista se zkušeností z SSC a cítíte, že je právě teď čas na změnu, chcete se vystavit novým výzvám a využít příležitost upravovat a implementovat procesy v již založeném SSC, které bude v nadcházejících letech zavádět nový ERP software, tak si pozorně prohlédněte následující nabídku.<br/>Můžete se stát MANAŽEREM ÚČETNÍHO ODDĚLENÍ v organizaci, která má ve světě celkově pozitivní dopad díky své činnosti a je to číslo jedna ve svém oboru. <br/>Vaše náplní práce by bylo následující:<ul>
<li> šestiměsíční úzká spolupráce s manažerem implementace v rámci standardizace procesů</li>
<li> po ustálení těchto firemních procesů bude následovat spolupráce s týmem na zavedení nového ERP softwaru pro místní SSC</li>
<li> vedení týmu o 10-12 lidech</li>
<li> zodpovědnost za 50 entit různých velikostí a i s diverzifikovanou zodpovědností za buďto rekonciliace a nebo přímo účtování</li>
<li> kontrola měsíčních a závěrkových operací</li>
<li> zodpovědnost za včasné a kvalitní výstupy svého oddělení</li>
<li> nepřetržité zdokonalování procesů</li>
<li> dohled na plnění KPIs a reporting (členů týmu, jednotlivých entity etc.)</li>
</ul>

Požadujeme

Jaké zkušenosti a znalosti potřebujete na danou pozici?<ul>
<li> silné účetní znalosti, základní účetní přehled není postačující</li>
<li> zkušenost s komplexností účtováni v SSC</li>
<li> dobrý přehled o účtování DPH</li>
<li> zkušenost s vedením týmu a manažerské schopnosti</li>
<li> zkušenost se zaváděním nových účetních systémů</li>
<li> výborné Excelové znalosti, práce v MS Access je výraznou výhodou</li>
<li> praxe se zpracováním velkého objemu dat</li>
<li> plynulá angličtina</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> 25 dní dovolené</li>
<li> 3 sick days</li>
<li> flexibilní pracovní doba</li>
<li> roční bonus</li>
<li> stravenky</li>
<li> příspěvek na penzijní pojištění</li>
<li> benefit karta</li>
</ul>
 Zpět