Volné pracovní místo Accounts Payable (AP) - International company

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, bakalářské
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 1–28–200989. Get experience in your area of interest – Accounting!


Your main responsibilities will be:

  • Code and process invoices and match invoices to purchase orders, resolve all purchase order discrepancies; regular payment runs, exceptional payments, payment forecasts, direct debits
  • Perform vendor account reconciliation
  • Identify and support continuous payment process improvement opportunities
  • Participation in special projects
  • Reporting activities, preparation of payment related reports, documentation and period-end-delivery for both internal and external purposes for all company codes in scope.
  • General ad-hoc activities related to this role, required by your manager




The role includes processing of invoices, payments, handling of external and internal vendor communication.


In future, more opportunities can be found in this world-class company. Moreover you will have a chance to participate in different projects – e.g. transition methodology (process of migrating knowledge, systems, etc.)

Požadujeme

  • Good knowledge of English (will be used in both written and spoken form)
  • Knowledge of French –
  • Reliability, positive attitude
  • Effective communication skills, verbal, written
  • Previous at least short term experience working within Accounts Payable related field is need
  • Knowledge of finance processes
  • SSC experience as advantage
  • Ability to analyze problems and make independent judgments to initiate corrective action or resolution
  • High concern for detail and accuracy
  • Ability to adapt to change and learn new processes including assisting with creating process documentation
  • Ability to work effectively across the organization, functions and levels
  • SAP Knowledge

Nabízíme

  • Flexible working hours
  • 5 weeks of vacation
  • Meal Vouchers
  • Refreshment at the workplace
  • Employee Recovery Contribution
  • Pension Fund Contribution


Further to this they will also provide:
  • A fun, challenging, fast-paced but supportive environment
  • Opportunity to develop and progress within the company
  • Opportunity for further academic training
  • Opportunity to participate in innovation programmes which recognise and reward new ideas

Podobné nabídky práce

Junior účetní/administrátor zahraničních společností se znalostí ...
- zpracování účetních závěrek zahraničních společností - písemná komunikace se zahraničními auditory - všeobecná administrativní činnost v daňovém a účetním oddělení - práce s dokumenty v anglickém jazyce ...
KAMINARI s.r.o. Koněvova 1965/208, Praha Plný úvazek
týden
ÚČETNÍ (junior), asistentka auditora
VAŠE CESTA K PROFESIONÁLNÍ ÚČETNÍ • Jste absolventka SŠ ekonomického zaměření, která nepokračujete ve studiu na VŠ? • Jste letošní nebo loňská absolventka nebo studentka VŠ ekonomického zaměření? • Jste zkušená účetní a chcete se ...
Angel's Accounting s.r.o. Jeremenkova 763, Praha 4 - Podolí Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
aktivní
samostatná účetní
LBD Praha 3 přijme samostatnou účetní SVJ a BD do malého kolektivu. Samostatné vedení kompletního účetnictví v přidělených domech.
Lidové bytové družstvo Praha 3 Lucemburská 1570/49, Praha Plný úvazek
aktivní
ÚČETNÍ
Stavební firma se sídlem na Praze 4 zaměřená na obnovu památek, působící na trhu již 25 let, hledá vhodné kandidáty na pozici účetní na hlavní pracovní poměr. •Zpracování a kontro ...
AVERS, spol. s r.o. Michelská 240/49, Praha Plný úvazek
aktivní
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ #8255286
Co bude Vaší náplní práce: Kontrola přijatých faktur Zadávání faktur do systému Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury/ Komunikace se zahraničními klienty Zpracování reportů, práce s Excelem ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
FAKTURANTKA S AJ+NJ - Praha 4 #8154366
Co bude Vaší náplní práce: Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury Kontrola podkladů k fakturaci Zadávání dat do interního systému Komunikace s dodavateli Komunikace se zahraniční centrálou ...
People Consulting s.r.o. Praha, Středočeský kraj Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno