Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).
Popis pracovní nabídky
Money transactions - registration payments received from bank statements <br/>Cooperation on the successful completion of new projects<br/>Ensure processing of operations and solve the tasks within the agreed deadlines<br/>Contribution to the preparation of documents for internal and external audit<br/>Maintenance of customers' accounts in the system and issuing invoices and credit notes
Požadujeme
Secondary or university education<br/>Active knowledge of French language and communicative knowledge of English<br/>Communication skills and ability to work in a team<br/>PC skills, Microsoft Office<br/>Starting date: ASAP or upon agreement
Nabízíme
Work in an international company<br/>Life insurance<br/>Leisure, culture and education alowance<br/>Meal vouchers<br/>Educational courses<br/>Training