Volné pracovní místo ADMIN PRACOVNÍK S HOLANDŠTINOU (25.000 - 32.000,- Kč)
Lokalita
a další
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Popis pracovní nabídky
Chcete pracovat jako administrativní pracovník? Umíte plynule komunikovat v dánském jazyce a rád byste ho používal denně i ve svém zaměstnání? Láká Vás práce v centru sdílených služeb, nebo s tím máte dokonce i nějakou zkušenost?Neváhejte a kontaktujte nás.
Nadnárodní společnost, která má celosvětové působení, hledá vhodného kandidáta na pozici:
ADMIN PRACOVNÍK S HOLANDŠTINOU
- spravování a zadávání faktur do systému SAP
- zpracování objednávek a faktur
- kontrola správnosti všech požadavků ve fakturách
- denní komunikace s klienty
- účast na měsíčních/čtvrtletních/roční závěrkách
- blízká spolupráce s dalšími odděleními
- pravidelný report
- spolupráce na zlepšování procesů a jejich implementace
Požadujeme
- středoškolské, nebo vysokoškolské vzdělání
- pokročilá znalost holandského a anglického jazyka podmínkou!
- velmi dobrá znalost MS Office. zejména MS Excel
- orientace na zákazníky, schopnost práce pod stresem
- velmi dobré komunikační schopnosti, aktivní přístup, zodpovědnost a důslednost
- časová flexibilita, týmový hráč
Nabízíme
- zajímavé platové podmínky
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- příležitost k osobní seberealizaci, osobnímu a profesnímu růstu
- systém interních školení a vzdělávání
- pracovní zázemí v nové moderní budově, přímo u metra
- místo výkonu práce: Praha
O nás
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.