Volné pracovní místo Administration Manager /Office Manager Hradec Králové

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb. 


Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Šimkova 1224/2b, Hradec Králové
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • administrativa týkající se zaměstnávání pracovníků pomocí služby Temporary Help 

(sepisování pracovně-právních dokumentů, evidence pracovní doby, přihlášky zaměstnanců na ÚP a na pojišťovny, výstupní dokumentace apod.)

  • příprava mzdových podkladů (zpracování docházek) a podkladů pro fakturaci
  • komunikace s orgány státní správy
  • každodenní komunikace s agenturními zaměstnanci a řešení jejich dotazů
  • správa pokladny a pohledávek u klientů
  • každodenní ad hoc úkoly spojené s chodem pobočky (nečekaná komunikace se zaměstnanci, řešení problémů s klienty aj.)
  • objednávání kancelářských potřeb a zařízení
  • příprava týdenních/měsíč­ních/ročních reportů

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • odolnost vůči stresu a možnost a ochota pracovat přesčas – PODMÍNKOU 
  • aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména EXCEL na velmi dobré úrovni, Internet)
  • praxe na administrativní pozici
  • zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy a základní znalost zákoníku práce velkou výhodou
  • velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
  • velice dobré organizační schopnosti, samostatnost

Nabízíme

  • práci pro největší personální společnost na světě, NÁSTUP IHNED
  • příjemné pracovní prostředí
  • finanční ohodnocení, které zahrnuje i motivační výkonnostní bonusy navíc
  • nadstandardní zaměstnanecké výhody (13. plat, stravenky, příspěvky na penzijní připojištění, příspěvky na sportovní a relaxační aktivity, dovolená navíc apod.)
  • propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
  • možnost profesního růstu v rámci celé společnosti

Podobné nabídky práce

Zpracovatel studijních podkladů
Chcete se stále zdokonalovat a kvalifikovat ve svém vystudovaném oboru? Preferujete práci z domu, jste zodpovědní, precizní a dodržování termínů Vám nedělá problém? V tom případě n ...
Ellmer s.r.o. Praha, Jihočeský kraj, Jihomoravský... Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní
Kurýr/ka
Jsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru.
COMFORT ENERGY Prodej s.r.o. Brno,Hradec Králové,Jičín,Liberec,O... Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL
dnes
H4166: Asistentka nákupu/ Recepční
• organizace firemních akcí • zajišťování běžné administrativní agendy • vyřizování a přepojování telefonů • odpovědnost za organizaci služebních cest (letenky, pronájmy aut, ubytování apod.) • vyřizování pošty • objednávání kurýr ...
Personal Consult s.r.o. Hradec Králové, okres Hradec Králov... Plný úvazek
dnes
Přivýdělek 12-15 tis. z domova.
Zavedená, prosperující obchodně poradenská firma nabízí: vedlejší činnost 2–3 hod. denně. Příjem 8–12 tis. využití počítače a internetu práce je vedena z velké části z domova uplatnění pro muže i ženy plné zašk ...
DP Concept Česká republika Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
včera
Přivýdělek z domova při zaměstnání na 2-3 hod. denně. Příjem 8-12...
Zavedená, prosperující obchodně poradenská firma nabízí: vedlejší činnost 2–3 hod. denně. Příjem 8–12 tis. využití počítače a internetu práce je vedena z velké části z domova uplatnění pro muže i ženy plné zašk ...
DP Concept Česká republika Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
týden
HELPDESK práce na PC, administrativa, zákaznická podpora
Ref. č.: 5-11-256148. Hledáme posilu na HELPDESK!<br/> <br/>Chtěli bychom Ti představit pozici, na které budeš pracovat na PC, kde budeš komunikovat denně s lidmi a předávat jim informace, které se týkají bankovnictví. Neboj, na ...
Grafton Recruitment s.r.o. Hradec Králové Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno