Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Office manager
Lokalita:
Ostrava-město
Může se Vám hodit:
Office manager Ostrava-město

Volné pracovní místo Administration Manager /Office Manager Ostrava

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Poděbradova 7, 702 00 Ostrava
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • administrativa týkající se zaměstnávání pracovníků pomocí služby Temporary Help 

(sepisování pracovně-právních dokumentů, evidence pracovní doby, přihlášky zaměstnanců na ÚP a na pojišťovny, výstupní dokumentace apod.)

  • příprava mzdových podkladů (zpracování docházek) a podkladů pro fakturaci
  • komunikace s orgány státní správy
  • každodenní komunikace s agenturními zaměstnanci a řešení jejich dotazů
  • správa pokladny a pohledávek u klientů
  • každodenní ad hoc úkoly spojené s chodem pobočky (nečekaná komunikace se zaměstnanci, řešení problémů s klienty aj.)
  • objednávání kancelářských potřeb a zařízení
  • příprava týdenních/měsíč­ních/ročních reportů

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • odolnost vůči stresu a možnost a ochota pracovat přesčas – PODMÍNKOU 
  • aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména EXCEL na velmi dobré úrovni, Internet)
  • praxe na administrativní pozici
  • zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy a základní znalost zákoníku práce velkou výhodou
  • velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
  • velice dobré organizační schopnosti, samostatnost

Nabízíme

  • práci pro největší personální společnost na světě, NÁSTUP IHNED
  • příjemné pracovní prostředí
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
  • možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
  • spolupráci na HPP (40 hod/týden)

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková Česká republika Zkrácený úvazek, Práce na ŽL
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno