Volné pracovní místo  Administration Manager

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

For our client, an international company from the clothing industry, we are searching suitable candidate to fill the position of Administration Manager.<br/>
<br/>Responsibilities involve:<ul>
<li> Organization and managing of day-to-day activities of the corporate office,</li>
<li> Liaison with the Regional Manager and Unit Managers in the opening of the new shops,</li>
<li> Providing of timely feedback to senior management regarding performance,</li>
<li> Authoriation of payments of payroll and other bank transactions,</li>
<li> Supervision of the full scope of HR management and the payroll agenda,</li>
<li> Coordination of all banking and other external relationships with auditors, financial and legal advisors, Government authorities</li>
<li> Supervision of accounting staff</li>
</ul>

Požadujeme

<ul>
<li> Degree in business administration or economics</li>
<li> Several years’ experience in a similar position</li>
<li> Good organizational skills, analytical thinking</li>
<li> Good spoken and written English</li>
<li> Computer proficiency in word processing and spreadsheets</li>
<li> Independent decision making ability</li>
<li> International outlook and mobility</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> international and dynamic environment</li>
<li> Q bonuses</li>
</ul>

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".
 Zpět