Volné pracovní místo  Administration Manager

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

Pro silnou výrobní společnost působící v oblasti automotive a sídlící v Jižních Čechách hledáme vhodného uchazeče na pozici Administration Manager.

Náplň práce:
  • řízení administrativních procesů v rámci mezinárodní skupiny;
  • změna implementace procesů ve skupině;
  • document management;
  • organizační podpora řízení skupiny.

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání;
  • pokročilá znalost AJ, znalost RJ a FRJ výhodou;
  • znalost práce na PC;
  • dobré komunikační a organizační schopnosti;
  • týmovost, schopnost rozhodování;
  • zkušenost s účetnictvím výhodou;
  • ŘP sk. B;
  • ochota cestovat.

Nabízíme

  • velmi dobré nástupní mzdové ohodnocení;
  • možnost stát se členem týmu významné nadnárodní společnosti;
  • příjemný pracovní kolektiv;
  • občasné pracovní cesty do zahraničí;
  • zaškolení v Rusku a Belgii.
 Zpět