Volné pracovní místo Administration Manager
Lokalita
a další
Firma
ADECCO spol.s r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
Pro silnou výrobní společnost působící v oblasti automotive a sídlící v Jižních Čechách hledáme vhodného uchazeče na pozici Administration Manager.Náplň práce:
- řízení administrativních procesů v rámci mezinárodní skupiny;
- změna implementace procesů ve skupině;
- document management;
- organizační podpora řízení skupiny.
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání;
- pokročilá znalost AJ, znalost RJ a FRJ výhodou;
- znalost práce na PC;
- dobré komunikační a organizační schopnosti;
- týmovost, schopnost rozhodování;
- zkušenost s účetnictvím výhodou;
- ŘP sk. B;
- ochota cestovat.
Nabízíme
- velmi dobré nástupní mzdové ohodnocení;
- možnost stát se členem týmu významné nadnárodní společnosti;
- příjemný pracovní kolektiv;
- občasné pracovní cesty do zahraničí;
- zaškolení v Rusku a Belgii.