Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Administration Manager/Junior Payroll Accountant

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb. 


Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Praha 4
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • administrativa týkající se zaměstnávání pracovníků pomocí služby Temporary Help 

(sepisování pracovně-právních dokumentů, evidence pracovní doby, přihlášky zaměstnanců na ÚP a na pojišťovny, výstupní dokumentace apod.)

  • příprava mzdových podkladů (zpracování docházek) a podkladů pro fakturaci
  • komunikace s orgány státní správy
  • každodenní komunikace s agenturními zaměstnanci a řešení jejich dotazů
  • správa pokladny a pohledávek u klientů
  • každodenní ad hoc úkoly spojené s chodem pobočky (nečekaná komunikace se zaměstnanci, řešení problémů s klienty aj.)
  • objednávání kancelářských potřeb a zařízení
  • příprava týdenních/měsíč­ních/ročních reportů

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • odolnost vůči stresu a možnost a ochota pracovat přesčas – PODMÍNKOU 
  • aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména EXCEL na velmi dobré úrovni, Internet)
  • zkušenosti se zpracováním mezd-podmínkou
  • praxe na administrativní pozici
  • zkušenosti se zpracováním mezd – výhodou
  • zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy a základní znalost zákoníku práce velkou výhodou
  • velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
  • velice dobré organizační schopnosti, samostatnost

Nabízíme

  • práci pro největší personální společnost na světě
  • příjemné pracovní prostředí
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
  • možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
  • HPP (40 hod/týdně)

Podobné nabídky práce

Písařka, Asistentka
Advokátní kancelář hledá písařku, administrativní pracovnici a vedoucí kanceláře.
Liška Štěpán, JUDr., advokát Národní třída, Praha Plný úvazek, Práce na ŽL
dnes
Product Coordinator
- Inserting and updating the data received from education providers (from Australia, NZ, Canada, USA, EU) - Researching, collecting and analysing information related to internatio ...
iPlanet s.r.o. Pštrossova 220/29, Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní
FAKTURANTKA S AJ+NJ - Praha 4 #8154366
Co bude Vaší náplní práce: Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury Kontrola podkladů k fakturaci Zadávání dat do interního systému Komunikace s dodavateli Komunikace se zahraniční centrálou ...
People Consulting s.r.o. Praha, Středočeský kraj Plný úvazek
dnes
Do you speak FRENCH? AR Accountant WANTED! #9688631
People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of AR Accountant! Do you speak FRENCH? Would you like to to be part of a start up company? Do you want to work in finance administration? Then People Consul ...
People Consulting s.r.o. Praha, okres Hlavní město Praha Plný úvazek
dnes
Do you speak GERMAN? AR Accountant WANTED! (#7977400)
People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of AR Accountant! Do you speak GERMAN? Would you like to to be part of a start up company? Do you want to work in finance administration? Then People Consul ...
People Consulting s.r.o. Praha 9 Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno