Volné pracovní místo ADMINISTRATIVE COORDINATOR Medical Part-time

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

 Provides administrative and clerical support to Medical team in CZ
 Coordinates functional administrative activities
 Responsible for maintaining a calendar of appointments, meetings, and events.
 Makes travel arrangements as needed.
 Prioritizes workload involving multiple large projects/timelines. Such projects may include coordinating or leading the implementation of new and/or

revised software applications/da­tabases including interfacing with vendors, ensuring user training, etc. with minimal guidance.
 Maintains inventory of supplies for the department. Prepares general correspondence, faxes, and photocopying.
 Creates and maintains files.
 Understands the goals and objectives of the entire department and contributes to the attainment of those G&O's. Keeps the bigger picture in mind

and influences workflows accordingly.
 Responsible for coordinating large events which includes the planning, organizing and implementation of a number of event activities. Liaises with

guests and speakers to assess needs and coordinates, as needed, such activities as travel, hotel, expense reports and tools and materials for

presentations.
 Typically, coordinates the preparation of annual budget, reviews monthly budget, reviews and researches variances.

For our client, international pharmaceutical company operating all over the world, Randstad is looking for a suitable candidate for a position of:

ADMINISTRATIVE COORDINATOR MEDICAL – Part-time

Požadujeme

 Requires a minimum of a high school diploma plus 3–5+ years administrative experience,
 Advanced knowledge and experience using a number of office software such as Excel, PowerPoint, Word etc…,
 Language skills: Fluent Czech and English.

  • dynamic personality, team player, responsible, very flexible
  • experience from a pharmaceutical company – big advantage

Nabízíme

 Excellent verbal, written, and interpersonal skills are required.
 Knowledge and understanding of administrative and office policies
 Strong attention to detail
 Must be able to work well independently under the general guidance of the manager
 Must be able to resolve problems and make recommendations related to operations within the scope of responsibility

  • knowldge of Zink is an advantage

 Working for an international well-known company
 Pleasant working environment
 Motivating salary + interesting benefit package
 Daily use of English
 Competitive salary
 Start day: ASAP

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Product Coordinator
- Inserting and updating the data received from education providers (from Australia, NZ, Canada, USA, EU) - Researching, collecting and analysing information related to internatio ...
iPlanet s.r.o. Pštrossova 220/29, Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Hledáte práci..... .....kde nebudete sedět celý den za stolem? Přední česká logistická společnost HOPI působí kromě České republiky na území dalších čtyřech států Evropské unie. ...
HOPI s.r.o. Jažlovice, Říčany u Prahy Plný úvazek, Brigády
týden
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Zpracovatel studijních podkladů
Chcete se stále zdokonalovat a kvalifikovat ve svém vystudovaném oboru? Preferujete práci z domu, jste zodpovědní, precizní a dodržování termínů Vám nedělá problém? V tom případě n ...
Ellmer s.r.o. Praha, Jihočeský kraj, Jihomoravský... Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní
Dlouhodobá brigáda – administrativní výpomoc, práce s excelem – 1...
Pro našeho klienta hledáme šikovné lidi na jednoduchou administrativní výpomoc. Náplň práce: • práce s interními systémy (proběhne zaškolení) • kontrola dat • zadávání dat do excelu
ADECCO spol.s r.o. Praha 9, okres Hlavní město Praha Brigády
dnes
Back office adminstrator fix 30.000 Kč
• vedení, správa dokumentace • fakturace • platby, reporting • zpracování údajů: vstupy, výstupy
ADECCO spol.s r.o. Říčany, okres Praha-východ Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno