Volné pracovní místo ADMINISTRATIVE COORDINATOR Medical Part-time

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

 Provides administrative and clerical support to Medical team in CZ
 Coordinates functional administrative activities
 Responsible for maintaining a calendar of appointments, meetings, and events.
 Makes travel arrangements as needed.
 Prioritizes workload involving multiple large projects/timelines. Such projects may include coordinating or leading the implementation of new and/or

revised software applications/da­tabases including interfacing with vendors, ensuring user training, etc. with minimal guidance.
 Maintains inventory of supplies for the department. Prepares general correspondence, faxes, and photocopying.
 Creates and maintains files.
 Understands the goals and objectives of the entire department and contributes to the attainment of those G&O's. Keeps the bigger picture in mind

and influences workflows accordingly.
 Responsible for coordinating large events which includes the planning, organizing and implementation of a number of event activities. Liaises with

guests and speakers to assess needs and coordinates, as needed, such activities as travel, hotel, expense reports and tools and materials for

presentations.
 Typically, coordinates the preparation of annual budget, reviews monthly budget, reviews and researches variances.

For our client, international pharmaceutical company operating all over the world, Randstad is looking for a suitable candidate for a position of:

ADMINISTRATIVE COORDINATOR MEDICAL – Part-time

Požadujeme

 Requires a minimum of a high school diploma plus 3–5+ years administrative experience,
 Advanced knowledge and experience using a number of office software such as Excel, PowerPoint, Word etc…,
 Language skills: Fluent Czech and English.

  • dynamic personality, team player, responsible, very flexible
  • experience from a pharmaceutical company – big advantage

Nabízíme

 Excellent verbal, written, and interpersonal skills are required.
 Knowledge and understanding of administrative and office policies
 Strong attention to detail
 Must be able to work well independently under the general guidance of the manager
 Must be able to resolve problems and make recommendations related to operations within the scope of responsibility

  • knowldge of Zink is an advantage

 Working for an international well-known company
 Pleasant working environment
 Motivating salary + interesting benefit package
 Daily use of English
 Competitive salary
 Start day: ASAP

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Práce z domu nebo z Vaší kanceláře
Práce s klienty, marketing, nákup,prodej- v oblasti wellness Práce s klienty, marketing, reklama, obsluha inter.obchodu
Gabriela Rubková Česká republika Práce na ŽL
aktivní
DATA ANALYST
Ref. č.: 20-28-232548. <ul> <li> Providing data analysis, their interpretation to company´s managers and customers, suggesting solutions</li> <li> Provide data analysis with regard to client requests</li> <li> Develop methodologi ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Hledáme absolventy s cizími jazyky!!!
Ref. č.: 20-28-241741. Chceš získat výjimečnou šanci a praxi v mezinárodním prostředí? Rád používáš cizí jazyky? Můžeš získat příležitost a projevit svůj talent v různých oborech (finance, zákaznický servis, HR, administrativa a ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Administrativní asistentka, 22 000 - 25 000 Kč/měs.
Ref. č.: 13-19-241380. Rádi by jste nahlédli do chodu advokátní kanceláře, kde by jste byli součástí každodenního chodu?<br/> <br/>Máte již zkušenosti z obdobné pozice a hovoříte anglicky?<br/> <br/>Získejte dynamické zaměstnání ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 1 Plný úvazek
dnes
ADMINISTRÁTOR OBJEDNÁVEK s FJ a AJ (25.000 - 40.000,- Kč)
Chcete pracovat v kosmopolitním prostředí velké mezinárodní společnosti? Rádi byste využívaly francouzský i anglický jazyk ve Vašem profesním životě? V tom případě se těšíme na Váš životopis! Mezinárodní elektrotechnická sp ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
SPECIALISTA REKLAMACÍ s FJ a AJ (25.000 - 35.000,- Kč)
Máte zkušenosti s administrativou a rádi byste našli uplatnění ve stabilní mezinárodní společnosti? Ovládáte anglický a francouzský jazyk na mírně pokročilé úrovni? Baví Vás práce s počítačem a umíte pracovat v MS Excel? Pokud ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno