Volné pracovní místo ADMINISTRATIVE COORDINATOR Medical Part-time

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

 Provides administrative and clerical support to Medical team in CZ
 Coordinates functional administrative activities
 Responsible for maintaining a calendar of appointments, meetings, and events.
 Makes travel arrangements as needed.
 Prioritizes workload involving multiple large projects/timelines. Such projects may include coordinating or leading the implementation of new and/or

revised software applications/da­tabases including interfacing with vendors, ensuring user training, etc. with minimal guidance.
 Maintains inventory of supplies for the department. Prepares general correspondence, faxes, and photocopying.
 Creates and maintains files.
 Understands the goals and objectives of the entire department and contributes to the attainment of those G&O's. Keeps the bigger picture in mind

and influences workflows accordingly.
 Responsible for coordinating large events which includes the planning, organizing and implementation of a number of event activities. Liaises with

guests and speakers to assess needs and coordinates, as needed, such activities as travel, hotel, expense reports and tools and materials for

presentations.
 Typically, coordinates the preparation of annual budget, reviews monthly budget, reviews and researches variances.

For our client, international pharmaceutical company operating all over the world, Randstad is looking for a suitable candidate for a position of:

ADMINISTRATIVE COORDINATOR MEDICAL – Part-time

Požadujeme

 Requires a minimum of a high school diploma plus 3–5+ years administrative experience,
 Advanced knowledge and experience using a number of office software such as Excel, PowerPoint, Word etc…,
 Language skills: Fluent Czech and English.

  • dynamic personality, team player, responsible, very flexible
  • experience from a pharmaceutical company – big advantage

Nabízíme

 Excellent verbal, written, and interpersonal skills are required.
 Knowledge and understanding of administrative and office policies
 Strong attention to detail
 Must be able to work well independently under the general guidance of the manager
 Must be able to resolve problems and make recommendations related to operations within the scope of responsibility

  • knowldge of Zink is an advantage

 Working for an international well-known company
 Pleasant working environment
 Motivating salary + interesting benefit package
 Daily use of English
 Competitive salary
 Start day: ASAP

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu nebo z Vaší kanceláře-výživové poradenství,wellness
Práce s klienty, marketing, nákup,prodej- v oblasti wellness Práce s klienty, marketing, reklama, obsluha inter.obchodu
Gabriela Rubková Jihočeský kraj, Plzeňský kraj, Vyso... Práce na ŽL
aktivní
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
CASH ALLOCATION ADMINISTRATOR WITH SECOND LANGUAGE
Ref. č.: 13-19-232420. Are you interested in career in finance? Do you speak English fluently and master another language (Spanish, Italian, French, Portuguese, Polish, German)? Send us your CV!<br/> <br/>An international company ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 9 Plný úvazek
dnes
ADMINISTRATIVA pro absolventy, až 19 500 Kč/měs
Ref. č.: 13-12-232410. Chcete získat praxi v administrativě ve velké a zavedené firmě? Máte zájem o plný úvazek na 3-6 měsíců? Pak hledáme právě Vás.<br/> <br/>KLIENT:<br/>Mezinárodní telekomunikační firma.<br/> <br/>Náplň práce ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno