Nabídka práce ve firmě Advantage Consulting, s.r.o.

Volné pracovní místo  ADMINISTRATIVE SPECIALIST (PART-TIME CONTRACT!) (12.000 - 15.000,- Kč)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Úspěšná nadnárodní společnost Vám nabízí zajímavou příležitost na pozici:

ADMINISTRATIVE SPECIALIST (PART-TIME CONTRACT!) * zpracování docházky zaměstnanců
  • organizace ubytování pro zahraniční návštěvníky
  • zajištění pracovních cest
  • objednání kancelářských potřeb
  • zpracování faktur
  • správa intranetu
  • spolupráce s dalšími členy týmu

Požadujeme

  • min. SŠ
  • zkušenosti s obdobnou administrativní činností
  • pokročilou znalost AJ slovem i písmem
  • dobrou znalost MS Office (znalost SAP výhodou)
  • komunikační dovednosti
  • pečlivost

Nabízíme

  • moderní a přátelské zázemí
  • finanční ohodnocení na základě zkušeností (fix + bonusy)
  • flexibilní pracovní dobu (100 hodin měsíčně - 3x8 hodin/4x6 hodin)
  • 5 týdnů dovolené
  • penzijní připojištění
  • nástup dohodou, možný ihned
  • pracoviště: Brno-venkov (východně od Brna – pravidelný spoj HD cca 20 minut z centra Brna)

O nás

Advantage Consulting, s.r.o. - o nás
  • Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

  • Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

  • Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

  • Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

číst dále

60

20

1200

3800

Sledujte nás

 Zpět