Volné pracovní místo  Administrativně – obchodní podpora se zkušeností se správou e-shopu

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou
Hrubá mzda 35 000–45 000 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Láká Vás výzva budování krásy v dynamickém vlasovém průmyslu? Je administrativa, kreativita a obchodní duch součástí Vaší DNA? Potom hledáme právě Vás! Pro našeho klienta aktuálně obsazujeme pozici Administrativně – obchodní podpora se zkušeností se správou e-shopu pro retail oddělení.

Práce v pulzujícím a dynamickém kolektivu, skvělé značky, možnost osobního rozvoje a budování kariéry v nadnárodní společnosti je to, co Vám společnost může nabídnout. Neváhejte a dejte nám o sobě vědět! Můžete být součástí společného plnění nových ambiciózních výzev.

Vaše náplň práce:


  • Administrace nabídek a zalistování nových značek a produktů na platformách Marketplace (Allegro, Kaufland apod.)
  • Komunikace s expedicí a se zákazníky, řešení dotazů a případných reklamací
  • Kontrola objednávek a řešení případných nesrovnalostí ve spolupráci s oddělením péče o zákazníky
  • Budování povědomí o značkách a podpora marketingových aktivit
  • Spolupráce na přípravě marketingových aktivit (kampaně na Marketplace platformách, newslettery, cenové akce)
  • Úzká spolupráce s ostatními členy týmu na dosahování prodejních výsledků
  • Komunikace a spolupráce s kolegy v zahraničí (komunikace v angličtině, němčina výhodou, není podmínkou)
  • Další úkoly dle pokynů nadřízeného manažera

Očekáváme:


  • Zkušenosti na administrativně obchodní či obdobné pozici velkou výhodou
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (e-mailová a telefonická komunikace se zahraničními kolegy z centrály v Německu, německý jazyk výhodou
  • Dobrá znalost MS Office (zejména PowerPoint, Excel – na úrovni kontingenční tabulky, funkce SUMA, PRŮMĚR, POČET, DNES, SVYHLEDAT, KDYŽ apod.)
  • Samostatnost, ale i schopnost týmové práce
  • Zodpovědný přístup k práci
  • Schopnost důsledně plnit zadané úkoly
  • Zkušenosti v oblasti e-commerce

Nabízíme:


  • Stabilní zázemí silné zahraniční společnosti, která je hybatelem na trhu s kosmetikou, mladý dynamický kolektiv
  • Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
  • Možnost kariérního růstu až na pozici Key Account Managera
  • Nástupní plat 35 000 – 40 000 Kč, po zapracování možnost navýšení
  • Roční bonusy
  • Stravenky dotované ze 100 % zaměstnavatelem
  • Multusport karta 100% hrazená zaměstnavatelem
  • 5 týdnů dovolené, 3 sick days
  • Možnost občasné práce z domova
  • Občerstvení na pracovišti
  • Laptop, firemní telefon i pro osobní použití
  • Příspěvek na sport, vzdělávání po zkušební době
  • Slevy na firemní produkty
  • Firemní akce – školení, teambuildingy, večírky
  • Moderní kanceláře: Praha 8 (dobrá dostupnost MHD)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Benefity

  • Bonusy/prémie
  • Mobilní telefon
  • Sleva na firemní výrobky/služby
  • Notebook
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Dovolená 5 týdnů
  • Občerstvení na pracovišti
  • Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
  • Zdravotní volno/sickdays
  • Možnost občasné práce z domova
  • Firemní akce

Požadujeme

Angličtina - Středně pokročilá

Práce z domova

Nabízíme možnost částečně pracovat z domova.
 Zpět