Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Administrativní asistentka s angličtinou, Praha-západ

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Tuchoměřice, Praha - západ
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské
Hrubý plat
20 000 - 26 000 Kč

Popis pracovní nabídky

Menší španělská společnost se sídlem na Praze-západ hledá zodpovědného uchazeče na pozici Administrativní asistent/ka s AJ.

Pracovní náplň na této pozici zahrnuje následující povinnosti:
 

  • Koordinace toku informací via telefon či email
  • Podpůrné administrativní a asistenční služby
  • Příprava a vedení firemní dokumentace a archivu
  • Udržování interních a externích vztahů s klienty a vedení korespondence
  • Příprava a zpracování cestovních výdajů
  • Koordinace oběhu dokumentace v rámci kanceláře

Požadujeme

Jaké jsou požadavky?

  • Výborné znalosti českého jazyka (psaný a mluvený projev), preferujeme rodilého mluvčího
  • Výborné znalosti anglického jazyka (psaný a mluvený projev)
  • Španělský jazyk bude považován za výhodu
  • Výbornou znalost práce s počítačem – MS Office, internet
  • Silné komunikační a mezilidské vlastnosti
  • Výborné koordinační a organizační vlastnosti
  • Flexibilita a možnost pracovat přes čas
  • Schopnost pracovat pod tlakem a dodržovat termíny

Nabízíme

  • Pracovní poměr na dobu určitou
  • Přátelský kolektiv a zázemí menší společnosti
  • Možnost denní komunikace v anglickém / případně španělském jazyce
  • Možnost kariérního rozvoje
  • Mzdové ohodnocení odpovídající zkušenostem kandidáta
  • Lokalita práce: Tuchoměřice, Praha-západ (dobrá dostupnost z Prahy západ, Kladna, Slaného)
  • Nástup je možný ihned, dohodou

Vhodné pro

Absolventy.

Jiná sdělení

Pokud Vás nabízená pozice zaujala, zašlete, prosím, svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka ODPOVĚDĚT.
Váš životopis pečlivě zvážíme. V případě, že se Vám neozveme do 1 měsíce, byla v tomto výběrovém řízení dána přednost kandidátům, kteří lépe odpovídali námi požadovanému profilu.
Zasláním Vašeho životopisu dáváte souhlas k použití osobních údajů a jejich uchování v personální evidenci po dobu výběrového řízení na danou pracovní pozici.

Podobné nabídky práce

Product Coordinator
- Inserting and updating the data received from education providers (from Australia, NZ, Canada, USA, EU) - Researching, collecting and analysing information related to internatio ...
iPlanet s.r.o. Pštrossova 220/29, Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Hledáte práci..... .....kde nebudete sedět celý den za stolem? Přední česká logistická společnost HOPI působí kromě České republiky na území dalších čtyřech států Evropské unie. ...
HOPI s.r.o. Jažlovice, Říčany u Prahy Plný úvazek, Brigády
týden
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Specialista zákaznické a obchodní podpory
Česká kurýrní a spediční společnosti IN TIME Spedice, spol. s.r.o. hledá nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista zákaznické a obchodní podpory v Praze. Co Vás čeká a nemine? ...
IN TIME SPEDICE, spol. s r.o. Paceřická 2773/1, Praha Plný úvazek
týden
Konzultantka / konzultant pro firemní zákazníky a partnery - vhod...
- příjem a výdej servisních zakázek v administrativním systému - sledování termínů, - objednávky a příjem náhradních dílů, - rozsáhlejší využívání kancelářských aplikací.
JOBSYSTEM s.r.o. Praha, okres Hlavní město Praha Plný úvazek
dnes
Přivýdělek 8-12 tis. na 2-3 hod. z domova.
Zavedená, prosperující obchodně poradenská firma nabízí: vedlejší činnost 2–3 hod. denně. Příjem 8–12 tis. využití počítače a internetu práce je vedena z velké části z domova uplatnění pro muže i ženy plné zašk ...
DP Concept Česká republika Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno