Volné pracovní místo  Administrativní koordinátor/ka zakázek

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 9-13-219323. Máte rádi administrativu a rádi koordinujete jiné? Chcete být oporou pro vaše kolegy? Jste aktivní a mluvíte německy a anglicky? Dejte o sobě vědět a napište nám.<br/>
<br/>Vaším úkolem bude:<br/>
<ul>
<li> denní komunikace s interními zákazníky</li>
<li> koordinace činností s ostatními interními odděleními</li>
<li> administrativní činnost</li>
<li> administrativní podpora manažera oddělení</li>
<li> reporting</li>
</ul>

Požadujeme

Kandidát by měl splňovat následující požadavky:<br/>
<ul>
<li> SŠ/VŠ vzdělání</li>
<li> schopnost samostatně řešit náročné úkoly bez podpory vedení</li>
<li> výborná znalost německého jazyka (kontakt s managementem a zahraničními partnery)</li>
<li> zkušenosti z výrobní nebo logistické společnosti velkou výhodou</li>
<li> dobrá práce na PC</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> 13. plat</li>
<li> výkonnostní bonusy</li>
<li> společné firemní akce</li>
<li> penzijní nebo životní připojištění</li>
<li> dotované stravování</li>
<li> jazykové a profesní kurzy</li>
</ul>
 Zpět