Volné pracovní místo ADMINISTRATIVNÍ PODPORA HR ODDĚLENÍ, 110 - 120 Kč/hod
O firmě
Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).Popis pracovní nabídky
Jste spolehlivým a pečlivým kandidátem/kou s výbornou znalostí anglického jazyka? Máte zájem získat jednoduchou administrativní praxi z HR oddělení významné IT společnosti?<br/><br/>Náplň práce:<ul>
<li> kontrola, třídění a záznam dokladů pro mzdovou účtárnu (neschopenky, potvrzení o absencích apod.)</li>
<li> kontrola správnosti vyplněných dokladů</li>
<li> komunikace se zaměstnanci v případě nesrovnalostí (včetně komunikace v AJ)</li>
<li> archivace dokumentů, zakládání do složek</li>
<li> tvorba reportů v MS Excel</li>
<li> kopírování, scanování</li>
</ul>
<br/>Nástup: ihned<br/>
<br/>DPČ na 0,5 roku s možností prodloužení (jednalo by se o dlouhodobější spolupráci)<br/>
<br/>Pracovní doba: 15 - 20 hod/týden dle domluvy<br/>
<br/>Plat: 110 - 120 Kč/hod<br/>
<br/>Lokalita: Praha 4
Požadujeme
<ul><li> SŠ/VŠ vzdělání (ideálně student/ka nižšího ročníku VŠ)</li>
<li> velmi dobrá znalost AJ (každodenní komunikace s cizinci)</li>
<li> znalost MS Office (zejména MS Excel)</li>
<li> pečlivost, spolehlivost</li>
<li> pozitivní vztah k administrativnímu typu práce</li>
</ul>
Nabízíme
<ul><li> získání zkušeností z prostředí mezinárodní společnosti</li>
<li> moderní pracovní prostředí</li>
<li> příjemný pracovní kolektiv</li>
</ul>