O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
- Administrativní podpora obchodního oddělení pro prodej technických produktů (mřížových roštů a pojezdového kování)ve střední a východní Evropě
- Kompletní servis pro zákazníky – emailová, telefonická komunikace
- Reakce na telefonické poptávky od zákazníků, poradenství, zpracování nabídek, příjem objednávek, zadávání zakázek do výroby, interní komunikace k realizaci zakázky
- Po zapracování
- Správa dat v PC - SAP
- V případě technické náročnosti zakázky spolupráce s konstruktérem
- Po zapracování zaměření také na oblast marketingu – spolupráce s ředitelem prodeje
- Zastupování kolegů v době nepřítomnosti
Požadujeme
- SŠ vzdělání (ekonomický, technický směr)
- Velmi dobrá komunikativní znalost AJ podmínkou
- Praxe na obdobné pozici
- Běžná PC gramotnost (Word, Excel)
- Technické myšlení (vztah k technickým produktům)
- Zkušenosti z ekonomické oblasti, z administrativy
- Zákaznická orientace, pozitivní, příjemné vystupování, dobré komunikační schopnosti, aktivní přístup
Nabízíme
- Uplatnění na zajímavé administrativní pozici
- Zázemí stabilní nadnárodní společnosti
- Práce v příjemném kolektivu
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování
- Další vzdělávání