Popis pracovní nabídky
Celosvětová společnost s dlouholetou tradicí a sídlem v Brně, která působí v oblasti technologií pro energetiku, elektro a automatizaci a která je špičkou v oboru, hledá kandidáta/kandidátku do týmu obchodní podpory, který/á bude pečovat o stávající klienty v ČR, zpracovávat poptávky náhradních dílů a připravovat obchodní nabídky.V této roli budete podporovat obchodní tým servisního oddělení – od zpracování poptávek až po koordinaci dodávek zákazníkům.
Co na této pozici budete dělat:
- Připravovat obchodní nabídky pro stávající zákazníky
- Pracovat s interními systémy a databází nainstalovaných produktů
- Analyzovat trh a hledat nové příležitosti pomocí moderních nástrojů a AI
- Denně komunikovat se zákazníky, obchodním a produktovým týmem
- Spolupracovat na zavádění nových servisních řešení (administrativně)
- Možnost krátkodobých pracovních cest do zahraničí
Požadujeme
- Technické vzdělání (SŠ/VŠ)
- Zkušenost nebo znalost obchodního prostředí
- Komunikativní AJ výhodou
- Pozice je vhodná i pro juniorní kandidáty s potenciálem růstu nebo jako start po rodičovské s možností navýšení úvazku do budoucna (možný 6h/8h úvazek)
Nabízíme
- Prostředí mezinárodní společnosti se silnou obchodní značkou
- Práci s produkty patřícími ke špičce v oboru
- Perspektivu dlouhodobého zaměstnání
- Pracovní doba možná na 6 nebo 8 h denně
- Možnost částečného HO
- Multisport karta, příspěvek na penzijní připojištění, jazykové vzdělávání a další
Vhodné pro
Absolventy.Práce z domova
Nabízíme možnost Příležitostně z domova.Máte zájem o nabídku Administrativní podpora obchodního týmu – technická firma?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Mgr. Lucie Dujardin-Bazier z ASPIRA Recruitment s.r.o.
Přidáno před 2 dny
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech:
Pozice: