Volné pracovní místo  Administrativní podpora obchodu,Praha,nástup IHNED

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

Pro našeho významného klienta zabývající se digitalizací dokumentů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní podpora obchodu na hlavní pracovní poměr přímo do kmene společnosti s možným nástupem okamžitě!

  • vyhledávání a evidence obchodních výběrových řízení v externích zdrojích, včetně pravidelného reportingu
  • pravidelné zpracování poptávek adresovaných na všeobecnou e-mailovou adresu obchodního oddělení
  • správa a vedení agendy poptávek a pravidelný reporting
  • pravidelný reporting dle pokynů vedení společnosti
  • poskytování prvotních informací o produktech a službách společnosti zákazníkům
  • úzká spolupráce a součinnost s obchodními zástupci
  • logistika – zejména za včasné a úplné objednání a dodání zboží
  • CRM správa kontaktů a kontrola aktuálnosti pipeline

Požadujeme

  • SŠ vzdělání ekonomického směru
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti.
  • velmi dobrá znalost práce s PC – MS Office, Internet.
  • pečlivost, zručnost, samostatnost a zodpovědnost.
  • komunikativní znalost anglického jazyka
  • řidičský průkaz

Nabízíme

o Smlouva na hlavni pracovní poměr
o Zařazení přímo do kmene společnosti
o stravenky v hodnotě 100 Kč
  • práci v úspěšné a rozvíjející se ICT společnosti
  • možnost profesního i osobního růstu
  • tvořivou, náročnou a zodpovědnou práci s možností seberealizace
  • školení na nové technologie
  • finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a zkušenostech
  • firemní zaměstnanecké benefity:
o 3 dny sick days
o cafeterie společnosti
o vitamínový program
o 1 den dovolené navíc za každý odpracovaný rok
o podpora vzdělání a výuka angličtiny
  • práci v příjemném týmu a moderním prostředí
  • zahájení spolupráce: ihned
  • lokalita práce: Černý Most
 Zpět