Volné pracovní místo Administrativní podpora obchodu,Praha,nástup IHNED
Lokalita
a další
Firma
ADECCO spol.s r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
Pro našeho významného klienta zabývající se digitalizací dokumentů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní podpora obchodu na hlavní pracovní poměr přímo do kmene společnosti s možným nástupem okamžitě!- vyhledávání a evidence obchodních výběrových řízení v externích zdrojích, včetně pravidelného reportingu
- pravidelné zpracování poptávek adresovaných na všeobecnou e-mailovou adresu obchodního oddělení
- správa a vedení agendy poptávek a pravidelný reporting
- pravidelný reporting dle pokynů vedení společnosti
- poskytování prvotních informací o produktech a službách společnosti zákazníkům
- úzká spolupráce a součinnost s obchodními zástupci
- logistika – zejména za včasné a úplné objednání a dodání zboží
- CRM správa kontaktů a kontrola aktuálnosti pipeline
Požadujeme
- SŠ vzdělání ekonomického směru
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti.
- velmi dobrá znalost práce s PC – MS Office, Internet.
- pečlivost, zručnost, samostatnost a zodpovědnost.
- komunikativní znalost anglického jazyka
- řidičský průkaz
Nabízíme
o Smlouva na hlavni pracovní poměro Zařazení přímo do kmene společnosti
o stravenky v hodnotě 100 Kč
- práci v úspěšné a rozvíjející se ICT společnosti
- možnost profesního i osobního růstu
- tvořivou, náročnou a zodpovědnou práci s možností seberealizace
- školení na nové technologie
- finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a zkušenostech
- firemní zaměstnanecké benefity:
o cafeterie společnosti
o vitamínový program
o 1 den dovolené navíc za každý odpracovaný rok
o podpora vzdělání a výuka angličtiny
- práci v příjemném týmu a moderním prostředí
- zahájení spolupráce: ihned
- lokalita práce: Černý Most