Volné pracovní místo  Administrativní podpora prodeje

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Odpovědět na nabídku

O firmě

Již od roku 2007 společnost PeopleConsulting úspěšně spolupracuje s celou řadou významných klientů z různých oborů. Spolupracujte s námi a můžete získat nabídky od více zaměstnavatelů a pak si jen vybrat tu nejlepší pracovní příležitost pro Vás!
Těšíme se na budoucí spolupráci.
Váš tým PeopleConsulting

Popis pracovní nabídky

Již od roku 2007 společnost PeopleConsulting úspěšně spolupracuje s celou řadou významných klientů z různých oborů. Spolupracujte s námi a můžete získat nabídky od více zaměstnavatelů a pak si jen vybrat tu nejlepší pracovní příležitost pro vás!

Hledáme pro svého významného klienta zkušené osobnosti, které :
  • Mají zájem dělat práci, která je bude bavit.
  • Chtějí aplikovat své znalosti a posouvat se kupředu, jak profesionálně, tak i osobnostně.

Jedná se o práci pro společnost, která je jedničkou ve svém oboru.
Zabývají se vývojem a výrobou komponentů pro trakční techniku. u!

Co bude Vaší náplní práce:

Kompletní správa zákaznických objednávek od jejich zadání až po dodání, včetně zajištění souladu se smluvními podmínkami
Spolupráce s odděleními jako prodej, logistika a finance za účelem optimalizace procesů a řešení případných problémů
Evidence zákaznických dat, pravidelné aktualizace a efektivní komunikace o stavu objednávek
Administrativní podpora týmu projektového řízení, zpracování faktur a sledování plateb

Požadujeme

SŠ/VŠ vzdělání technického nebo obchodního zaměření
Alespoň 1–2 roky praxe na obdobné pozici
Aktivní znalost angličtiny (slovem i písmem)
Zkušenost s komunikací se zákazníky a orientace v ERP systémech (Oracle výhodou)
Pečlivost, samostatnost a schopnost organizovat si práci
Vynikající komunikační a organizační dovednosti
Znalost práce v MS Office

Nabízíme

Zajímavou a kreativní práci ve stabilní zahraniční společnosti
Možnost dalšího odborného růstu a kariérního postupu
5 týdnů dovolené
13. plat
Flexibilní pracovní dobu
Stravenky/příspěvek na dopravu a další benefity

Vhodné pro

Absolventy.

Práce z domova

Nabízíme možnost Částečně z domova.

Jiná sdělení

Máte-li zájem o tuto pozici, zašlete nám svůj životopis prostřednictvím odpovědního formuláře. Nebudeme-li Vás kontaktovat do dvou týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům, kteří na základě zaslaného životopisu lépe splňovali požadavky našeho klienta. Abychom mohli s Vašimi osobními údaji pracovat, je důležité, abyste nám poskytl/a souhlas se zpracováním vašich osobních údajů. Odpovědí na tuto pracovní nabídku souhlasíte se zpracováním osobních údajů a potvrzujete, že jste měl/a možnost seznámit se s informacemi o nakládání s osobními údaji. Pokud nám Váš souhlas v rámci GDPR udělit nechcete, prosím uveďte tuto informaci v rámci zaslání Vašeho životopisu. Jestliže Váš profil bude odpovídat požadavkům na pozici některého našeho klienta, budeme Vás nejpozději do 10 dnů kontaktovat. Těšíme se na budoucí spolupráci a přejeme Vám hezký den. Váš tým PeopleConsulting

Máte zájem o nabídku Administrativní podpora prodeje?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Mgr. Vanessa Schmidt z People Consulting s.r.o.

Přidáno včera

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Administrativní podpora prodeje

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět