Volné pracovní místo ADMINISTRATIVNÍ PODPORA ÚČETNÍHO ODDĚLENÍ - ZKRÁCENÝ ÚVAZEK
Lokalita
Praha-Staré Město
a další
Firma
PARTNER 4 JOB s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Zkrácený úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Popis pracovní nabídky
Grandior Hotel Prague hledá kolegu/kolegyni na zkrácený úvazek.Hotel má kapacitu 393 pokojů, 13 variabilních konferenčních místností pro zhruba 1000 osob, restauraci Bistro & Café Grandior se specialitami české a mezinárodní kuchyně a také nabízí parkování v podzemních garážích.
Společnost Le Hotels Group v současnosti provozuje 6 hotelů v samotném centru Prahy 1 jen několik kroků od významných historických památek i kulturních a obchodních příležitostí. Hotely mají celkovou kapacitu 1 300 pokojů a konferenční prostory pojmou až 1 400 osob. Rozměrné sály i menší jednací salonky nabízí širokou škálu využití – od korporátních školení, přes odborné semináře, až po prezentace nových modelů vozidel. V hotelových restauracích a barech je možné pořádat večírky, rauty, vernisáže, oslavy a další společenské akce.
V rámci společnosti je kladen velký důraz na využívání lokálních surovin pro přípravu veškerých pokrmů a na ekologický provoz spravovaných nemovitostí.
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA ÚČETNÍHO ODDĚLENÍ
Zkrácený úvazek, pracovní doba je 4 hodiny denně.
Nástup ihned nebo dohodou.
Vaší každodenní pracovní náplní bude:
- Administrativní práce
- Archivace dokumentů
- Administrativní podpora účetního oddělení
Požadujeme
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Aktivní, zodpovědný a pečlivý přístup
- Schopnost samostatné práce a dobré organizační schopnosti
- Ochotu učit se nové věci
Nabízíme
- Přátelské a příjemné pracovní prostředí
- Skvělou dopravní dostupnost
- Rozvoj profesních a jazykových dovedností
- Zázemí stabilní investiční a hotelové společnosti
- Možnost kariérního růstu v rámci celé společnosti Le Hotels
- Multisport kartu za zvýhodněnou cenu
- Zoo kartu
- 50% slevu do restaurací Le Hotels
- Personální stravování za zvýhodněnou cenu
- Další benefity po 1 roce u společnosti
Vhodné pro
Absolventy, osoby na mateřské/rodičovské dovolené.O nás

Jsem profesionál z oblasti personálního poradenství a poskytuji komplexní služby v oblasti řízení lidských zdrojů. Zakládám si na vysoce odborném a přátelském přístupu, který je pro mě klíčem k úspěšné spolupráci.
Hlavní specializace:
Recruitment (poskytování služby zabývající se zprostředkováním práce)
Headhunting (přímé vyhledání a oslovení potenciálního kandidáta)
Mezi mé zákazníky patří úspěšné mezinárodní, ale i české společnosti působící v mnoha oborech – obchod, strojírenství, IT, stavebnictví, finance a další..
Máte zájem o nabídku ADMINISTRATIVNÍ PODPORA ÚČETNÍHO ODDĚLENÍ - ZKRÁCENÝ ÚVAZEK?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Linda Mařincová z PARTNER 4 JOB s.r.o.
Aktualizováno před 2 dny
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech:
Lokalita: