Nabídka práce ve firmě PARTNER 4 JOB s.r.o.

Volné pracovní místo  ADMINISTRATIVNÍ PODPORA ÚČETNÍHO ODDĚLENÍ - ZKRÁCENÝ ÚVAZEK

Pracovní poměr Úvazek Zkrácený úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Grandior Hotel Prague hledá kolegu/kolegyni na zkrácený úvazek.

Hotel má kapacitu 393 pokojů, 13 variabilních konferenčních místností pro zhruba 1000 osob, restauraci Bistro & Café Grandior se specialitami české a mezinárodní kuchyně a také nabízí parkování v podzemních garážích.

Společnost Le Hotels Group v současnosti provozuje 6 hotelů v samotném centru Prahy 1 jen několik kroků od významných historických památek i kulturních a obchodních příležitostí. Hotely mají celkovou kapacitu 1 300 pokojů a konferenční prostory pojmou až 1 400 osob. Rozměrné sály i menší jednací salonky nabízí širokou škálu využití – od korporátních školení, přes odborné semináře, až po prezentace nových modelů vozidel. V hotelových restauracích a barech je možné pořádat večírky, rauty, vernisáže, oslavy a další společenské akce.

V rámci společnosti je kladen velký důraz na využívání lokálních surovin pro přípravu veškerých pokrmů a na ekologický provoz spravovaných nemovitostí.

ADMINISTRATIVNÍ PODPORA ÚČETNÍHO ODDĚLENÍ
Zkrácený úvazek, pracovní doba je 4 hodiny denně.

Nástup ihned nebo dohodou.

Vaší každodenní pracovní náplní bude:
  • Administrativní práce
  • Archivace dokumentů
  • Administrativní podpora účetního oddělení

Požadujeme

  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Aktivní, zodpovědný a pečlivý přístup
  • Schopnost samostatné práce a dobré organizační schopnosti
  • Ochotu učit se nové věci

Nabízíme

  • Přátelské a příjemné pracovní prostředí
  • Skvělou dopravní dostupnost
  • Rozvoj profesních a jazykových dovedností
  • Zázemí stabilní investiční a hotelové společnosti
  • Možnost kariérního růstu v rámci celé společnosti Le Hotels
  • Multisport kartu za zvýhodněnou cenu
  • Zoo kartu
  • 50% slevu do restaurací Le Hotels
  • Personální stravování za zvýhodněnou cenu
  • Další benefity po 1 roce u společnosti

Vhodné pro

Absolventy, osoby na mateřské/rodičovské dovolené.

O nás

PARTNER 4 JOB s.r.o. - o nás

Jsem profesionál z oblasti personálního poradenství a poskytuji komplexní služby v oblasti řízení lidských zdrojů. Zakládám si na vysoce odborném a přátelském přístupu, který je pro mě klíčem k úspěšné spolupráci.

Hlavní specializace:

  • Recruitment (poskytování služby zabývající se zprostředkováním práce)

  • Headhunting (přímé vyhledání a oslovení potenciálního kandidáta)

    Mezi mé zákazníky patří úspěšné mezinárodní, ale i české společnosti působící v mnoha oborech – obchod, strojírenství, IT, stavebnictví, finance a další..

číst dále

Sledujte nás

Máte zájem o nabídku ADMINISTRATIVNÍ PODPORA ÚČETNÍHO ODDĚLENÍ - ZKRÁCENÝ ÚVAZEK?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Linda Mařincová z PARTNER 4 JOB s.r.o.

Aktualizováno před 2 dny

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku ADMINISTRATIVNÍ PODPORA ÚČETNÍHO ODDĚLENÍ - ZKRÁCENÝ ÚVAZEK

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět