Volné pracovní místo ADMINISTRATIVNÍ PODPORA ÚKLIDOVÉ FIRMY

aktivní
FENIX PERSONAL s.r.o.

Jsme personálně-poradenská agentura nabízející služby v oblasti náboru zaměstnanců a zprostředkování zaměstnání od roku 2012 v České republice. Poskytujeme služby na základě oprávnění „Povolení ke zprostředkování zaměstnání“ vydaného Ministerstvem práce a sociálních věcí České republiky.




ČEMU SE VĚNUJEME?

Za naší nabídkou služeb stojí více než 10 let zkušeností v oblasti náborů zaměstnanců a projektového řízení v oblasti HR. Vyhledáváme pracovníky jednorázově, spolupodílíme se na vytváření celých týmů nebo Vám kompletně personálně obsadíme novou firmu či pobočku. Služby v oblasti HR poskytujeme napříč všemi obory a pracovními pozicemi v rámci soukromého i veřejného sektoru. Nejvíc zkušeností máme právě s technickými obory, kam dosazujeme stovky zaměstnanců ročně.




JAKÉ SLUŽBY POSKYTUJEME?

NÁBOR ZAMĚSTNANCŮ/REC­RUITMENT – výběr a vyhledání kměnových zaměstnanců
PŘÍMÉ VYHLEDÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ/E­XECUTIVE SEARCH – metoda vhodná pro vyhledání TOP manažerů a specifických odborných pozic
PSYCHOLOGICKÁ DIAGNOSTIKA A PORADENSTVÍ pro pracovní účely

Místo pracoviště
Brno, okres Brno-město
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Zkrácený úvazek 5–6 hodin denně
Místo výkonu práce: Brno
Datum nástupu: Ihned nebo dle dohody
Pracovní doba: 8:30–15:00 nebo dle dohody

Máte zkušenosti z oblasti administrativy a hledáte práci na zkrácený pracovní úvazek? Česká společnost působící v oblasti poskytování prvotřídních úklidových služeb hledá do svého týmu posilu na pracovní pozici ADMINISTRATIVNÍ PODPORA ÚKLIDOVÉ FIRMY.
Co bude náplní práce?


zajištění náboru nových zaměstnanců – správa inzerce, vedení pohovorů

kontrola výkazů práce a příprava podkladů pro mzdovou účetní

zajištění kontrolních úklidů a hodnocení odvedené práce

komunikace s potenciálními zákazníky, příprava podkladů pro uzavření smluv

prohlídky prostor nových zákazníků a finalizace nabídek

administrativní podpora kanceláře

Co byste ještě měli vědět?

Jedná se o stabilní společnost s dvacetiletou historií působící v Jihomoravském kraji. Zaměřuje se na poskytování komplexních úklidových služeb pro domácnosti i firmy.

Požadujeme

Jaký je kandidát, se kterým bychom se rádi potkali?


má min. SŠ vzdělání

má zkušenosti v oblasti administrativy, personalistiky

pokud má zkušenosti v oblasti poskytování úklidových služeb bude to výhodou

má výborné organizační a komunikační dovednosti

je schopný plánovat a samostatně řešit problémy

má řidičský průkaz skupiny B a je aktivním řidičem

Nabízíme

Co Vás čeká, když uspějete?


příjemné pracovní prostředí

možnost pracovat na plný či částečný úvazek

motivační bonus z nově uzavřené paušální smlouvy

mobilní telefon i k osobnímu užití

příspěvek na životní pojištění/penzijní připojištění

po zaučení a vzájemné dohodě možnost Home Office

Podobné nabídky práce

Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kulaviaková celá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domova nebo Vaší kan...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Francová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
TECHNICKO-ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK S NJ (32.000 - 35.000,- Kč)
Jste samostatný/á a nebojíte se řešit problémy? Ovládáte německý jazyk a rádi byste se orientovali ve strojírenském prostředí? Láká Vás nadnárodní prostředí silné a úspěšné firmy s možností dalšího růstu a rozvoje? Pak nám určitě ...
Advantage Consulting, s.r.o. kraj Jihomoravský, Česko Plný úvazek
dnes
Asistent/ka prodeje a fakturant/ka
Podpora obchodních zástupců a manažerů Příprava nabídek Aktualizace databáze zákazníků Zpracovávání reportů pro vedení společnosti Fakturace Správa vozového parku Provádění inventur
včera
ASISTENTKA ŘEDITELE (20.000 - 30.000,- Kč)
Jsi zodpovědná, organizačně schopná osoba se smyslem pro pořádek? Máš reprezentativní vystupování, zkušenosti v administrativě a aktivní přístup k práci pro Tebe není překážkou? Pak jsi to právě TY, koho hledáme! Významná deve ...
Advantage Consulting, s.r.o. Brno-město Plný úvazek
včera
Sekretářka ředitele
Vedení studijního oddělení, administrativa.
JOBSYSTEM s.r.o. Brno - střed Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno