O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
Jste organizačně zdatná se zkušenostmi z administrativy? Nebojíte se výzev a ráda pracujete v neformálním prostředí? Potom máme nabídku přímo pro Vás. Jedná se o pozici administrativní podpory sportovního letiště. Pozice je vhodná pro zájemkyně o stabilní a dlouhodobé zaměstnání.Náplň práce
- Zaštiťování chodu letiště a administrativa s tím spojená
- Vyřizování objednávek
- Inventarizace majetku
- Plánování směn zaměstnanců a brigádníků
- Vytváření a vedení smluv
- Vedení kasy
- Občasná obsluha recepce
- Jiné ad hoc úkoly
Požadujeme
- Zkušenosti z administrativy
- Pokročilou znalost práce na PC (MS Office podmínkou, Pohoda výhodou)
- Aj na středně pokročilé úrovni
- Velmi dobré organizační schopnosti
- Pečlivost a spolehlivost
- Všestrannost
Nabízíme
- Nástupní plat 25 000 Kč
- Klouzavá pracovní doba (8:00/9:00 – 16:00/17:00)
- Možnost přesčasů
- Velice zajímavé pracovní prostředí
- Přátelský pracovní kolektiv
- Možnost nástupu ihned přímo do kmenového stavu