
Volné pracovní místo Administrativní pracovník/Back Office administrátor (m/ž)
Firma
CRI ameba.eu, s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Zkrácený úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda
20 000 Kč / měsíc
O firmě
ameba.eu je marketingová agentura zabývající se personální inzercí. ameba.eu není přímým zaměstnavatelem. Informace o zaměstnavateli najdete v textu inzerce. O zaměstnání se ucházíte přímo u uvedeného zaměstnavatele.Popis pracovní nabídky
Jsme nově vzniklá skupina tradičních značek s více než třicetiletou historií v oblasti biopotravin a ekologického zemědělství. Zastřešujeme přední značky jako Lifefood, Country Life a bio nebio a stojíme v čele trhu s biopotravinami, veganskými, raw a bezlepkovými produkty v České republice. Naší vizí je růst společně – s našimi zákazníky, partnery i zaměstnanci.Pro obchodní oddělení aktuálně obsazujeme pozici Back Office administrátor/ka, neboli podpora obchodního týmu na poloviční úvazek. Hledáme někoho, kdo bude organizovat veletrhy a zpracovávat žádosti o dotační tituly. Uvítáme nadšeného komunikativního týmového hráče, který je schopen pracovat pečlivě, samostatně, je flexibilní a má vůli se učit. Důležitá je komunikativní znalost angličtiny, chuť do práce, pozitivní myšlení a další administrativní a organizační dovednosti.
Co Vás u nás čeká?
- Organizace veletrhů (zjišťování podmínek, registrace, umístění, doprava apod.).
- Příprava podkladů potřebných k účasti na veletrzích.
- Zpracování žádostí o dotační tituly.
- Účast a reprezentace společnosti na veletrzích.
- Komunikace napříč firmou s jednotlivými odděleními.
Požadujeme
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
- Dobrou znalost angličtiny slovem i písmem.
- Samostatnost, flexibilitu, zodpovědnost.
- Výborné organizační schopnosti, pečlivost a smysl pro detail.
- Pokročilou znalost MS Office.
- Ochotu cestovat a reprezentovat firmu na veletrzích.
- Zájem o zdravý životní styl a ekologicky šetrné produkty vítán.
Nabízíme
- Práci na poloviční úvazek.
- Finanční ohodnocení až 20 000,- Kč měsíčně.
- 25 dní dovolené a 2 sick days.
- Plně hrazenou MultiSport kartu.
- Služební notebook a telefon.
- Vzdělávací kurzy a odborná školení.
- Zaměstnanecké slevy na produkty našich značek.
- Práci z domova i z kanceláře.
- Možnost nástupu ihned, nebo dle dohody.
Vhodné pro
Absolventy.Práce z domova
Nabízíme možnost Částečně z domova.Jiná sdělení
Pokud Vás naše nabídka oslovila, tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis. Těšíme se na Vás. Místo výkonu práce: Praha-Běchovice (Podnikatelská 566, 190 11), v Mánesově ulici v Praze na Vinohradech, nebo možnost občasné práce z domova.Máte zájem o nabídku Administrativní pracovník/Back Office administrátor (m/ž)?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Ing. Eva Uchytilová z CRI ameba.eu, s.r.o.
Aktualizováno včera
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech: