Volné pracovní místo  Administrativní pracovník/Back Office administrátor (m/ž)

Pracovní poměr Úvazek Zkrácený úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 20 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

O firmě

ameba.eu je marketingová agentura zabývající se personální inzercí. ameba.eu není přímým zaměstnavatelem. Informace o zaměstnavateli najdete v textu inzerce. O zaměstnání se ucházíte přímo u uvedeného zaměstnavatele.

Popis pracovní nabídky

Jsme nově vzniklá skupina tradičních značek s více než třicetiletou historií v oblasti biopotravin a ekologického zemědělství. Zastřešujeme přední značky jako Lifefood, Country Life a bio nebio a stojíme v čele trhu s biopotravinami, veganskými, raw a bezlepkovými produkty v České republice. Naší vizí je růst společně – s našimi zákazníky, partnery i zaměstnanci.

Pro obchodní oddělení aktuálně obsazujeme pozici Back Office administrátor/ka, neboli podpora obchodního týmu na poloviční úvazek. Hledáme někoho, kdo bude organizovat veletrhy a zpracovávat žádosti o dotační tituly. Uvítáme nadšeného komunikativního týmového hráče, který je schopen pracovat pečlivě, samostatně, je flexibilní a má vůli se učit. Důležitá je komunikativní znalost angličtiny, chuť do práce, pozitivní myšlení a další administrativní a organizační dovednosti.

Co Vás u nás čeká?
  • Organizace veletrhů (zjišťování podmínek, registrace, umístění, doprava apod.).
  • Příprava podkladů potřebných k účasti na veletrzích.
  • Zpracování žádostí o dotační tituly.
  • Účast a reprezentace společnosti na veletrzích.
  • Komunikace napříč firmou s jednotlivými odděleními.

Požadujeme

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Dobrou znalost angličtiny slovem i písmem.
  • Samostatnost, flexibilitu, zodpovědnost.
  • Výborné organizační schopnosti, pečlivost a smysl pro detail.
  • Pokročilou znalost MS Office.
  • Ochotu cestovat a reprezentovat firmu na veletrzích.
  • Zájem o zdravý životní styl a ekologicky šetrné produkty vítán.

Nabízíme

  • Práci na poloviční úvazek.
  • Finanční ohodnocení až 20 000,- Kč měsíčně.
  • 25 dní dovolené a 2 sick days.
  • Plně hrazenou MultiSport kartu.
  • Služební notebook a telefon.
  • Vzdělávací kurzy a odborná školení.
  • Zaměstnanecké slevy na produkty našich značek.
  • Práci z domova i z kanceláře.
  • Možnost nástupu ihned, nebo dle dohody.

Vhodné pro

Absolventy.

Práce z domova

Nabízíme možnost Částečně z domova.

Jiná sdělení

Pokud Vás naše nabídka oslovila, tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis. Těšíme se na Vás. Místo výkonu práce: Praha-Běchovice (Podnikatelská 566, 190 11), v Mánesově ulici v Praze na Vinohradech, nebo možnost občasné práce z domova.

Máte zájem o nabídku Administrativní pracovník/Back Office administrátor (m/ž)?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Ing. Eva Uchytilová z CRI ameba.eu, s.r.o.

Aktualizováno včera

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Administrativní pracovník/Back Office administrátor (m/ž)

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět