Popis pracovní nabídky
Hledáte stabilní práci v administrativě, kde se budete věnovat nejen objednávkám a fakturaci, ale i komunikaci se zákazníky a dodavateli?Do našeho týmu hledáme pečlivého a spolehlivého člověka, který zvládne koordinaci objednávek a bude důležitým článkem v našem oddělení. Pokud se nebojíte zodpovědnosti, rádi komunikujete v angličtině a chcete pracovat v úspěšné firmě, tato pozice je pro vás ideální!
Neváhejte se nám ozvat zasláním životopisu.
Náplň práce:
- vyřizování objednávek, tvorba dodacích listů
- vystavování faktur
- zajištění nákupu zboží od dodavatelů
- komunikace se zákazníky/dodavateli – i ze zahraničí
- řešení reklamací
- administrativní podpora napříč oddělením
Požadujeme
- vzdělání – SŠ
- praxe na dané pozici výhodou
- znalost AJ – komunikativní
- komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme
- odpovídající platové ohodnocení
- prémie
- 5 týdnů dovolené
- kurz anglického jazyka ve firmě
- příspěvek na stravování
- lokalita: Brno
Jiná sdělení
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!Máte zájem o nabídku Administrativní pracovník/ce?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Hana Novotná z Jobs Contact Personal, s.r.o.
Aktivní inzerát, stále vás hledají.
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail