Volné pracovní místo Administrativní pracovník HR oddělení

aktivní
Start Select s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
základní
Hrubý plat
17-21000 Kč

Popis pracovní nabídky

  • administrativní podpora HR oddělení

  • evidence osobních dat zaměstnanců

  • příprava pracovně-právních dokumentů

  • denní komunikace se zaměstnanci společnosti

  • reporting

Požadujeme

  • SŠ/ VŠ vzdělání

  • komunikativní znalost AJ

  • praxi v administrativě min. 1 rok

  • znalost práce na PC (Word, Excel)

  • samostatnost, pečlivost

Nabízíme

  • zázemí stabilní, mezinárodní společnosti

  • zajímavé platové ohodnocení

  • širokou paletu zaměstnaneckých výhod

  • mladý kolektiv a moderní pracovní prostředí

  • možnost dalšího vzdělání a profesního růstu

Podobné nabídky práce

Senior Recruitment Consultant | Business Services
Ref. č.: 20-12-241517. Do pobočky Grafton Business Services, která se zaměřuje na spolupráci s centry sdílených služeb v Praze, hledáme nového člena týmu, na pozici SENIOR RECRUITMENT CONSULTANT. V rámci spokojenosti, dobrých ref ...
Grafton Recruitment s.r.o. Náměstí Republiky, Praha Plný úvazek
dnes
Recruiter for International company!
Ref. č.: 20-28-241638. Human Resources, Recruitment, International company, Career opportunities, Use of English language, Great package of benefits, Friendly work culture, Team breakfasts, …<br/> <br/>An exciting opportunity has ...
Grafton Recruitment s.r.o. Střížkov, Praha Plný úvazek
dnes
Real Estate Controller
Ref. č.: 19-11-241157. Máte zkušenost z oblasti Real Estate Controllingu nebo Business controllingu? K tomu jste si prošel prostředím retailu či segmentem FMCG ? Nabízíme Vám lukrativní pozici na které máte možnost výrůst v manag ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
SPECIALISTA ZAHRANIČNÍCH AKCÍ
Jste člověk, který miluje organizování a zařizování akcí? Nechcete sedět jen sedět v kanceláři, ale také cestovat po celém světě? Rozumíte si se sociálními sítěmi? Pak hledáme právě Vás! * Vymýšlení konceptů zahraničních akcí v ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Účetní – Praha
• samostatné vedení účetnictví v. v. i. • vedení účetních knih • sestavování účetních závěrek • zpracování DPH • účtování majetku, hotovosti, cenin • styk s bankovními úřady • inventarizace
JOBSYSTEM s.r.o. Praha 6 Plný úvazek
včera
Účetní – Praha 10
Jedná se o účetní práce malých a středních podniků v provozu. Pracovní kolektiv čítá 10 lidí. Odpovědný přístup je potřebný. Služební cesty maximálně po Praze.
JOBSYSTEM s.r.o. Praha 10 Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno