Popis pracovní nabídky
Zajišťování následujících pracovních úkolů pro administrativní správu: zpracování docházkových dat zaměstnanců v SAP/HR v úzké spolupráci s personálním oddělením, sestavování tabulek personálních ukazatelů pro controlling, poštovní agenda, zajišťování hotelů a kancelářských potřeb, zajišťování obědů a občerstvení, centrální správa zasedacích místností, zpracování stanovených operativních administrativně-personálních úkolů. Úkoly recepce - profesionální přijímání a informování návštěv ve společnosti a zajišťování zázemí a servisu pro návštěvy a interní jednání.Požadujeme
SŠ s maturitou, dobrou práci na PC MS Excel a MS Word, znalost německého jazyka – min. středně pokročilá úroveň, schopnost alespoň základní konverzace, dobré organizační a komunikační schopnosti, spolehlivost a pečlivost, příjemné vystupování, zájem o vykonávání pestré, zodpovědné práce a ochotu učit se novým věcem, praxe z podobné pracovní oblasti není podmínkou, je však výhodou.Nabízíme
Pestrou odbornou a organizační práci, pozici odpovídající odměňování, 5 týdnů dovolené, stravenky.Jiná sdělení
Profil společnosti:Firma MEA MEISINGER, s.r.o. Plzeň je středně velkým moderním strojírenským podnikem vyrábějícím široký sortiment zejména pro stavebnictví. Hlavní specializací závodu je zpracování ocelového plechu (např. výroba mřížových roštů), žárové zinkování a zpracování plastů (např. výroba plastových oken). Společnost je dceřinou firmou německého holdingu a v Plzni vznikla v roce 1994.
Místo práce: Plzeň
Termín nástupu: Dohodou do 26.03.2012
V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".