Volné pracovní místo Administrativní pracovník - logistika
Popis pracovní nabídky
Pro našeho významného klienta – obchodní společnost hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrátor příjmu zboží – Praha-východ.Náplň práce:
- komunikace s logistikou, dodavateli a provozem skladu
- příjem a výdej balíků
- řešení případných reklamací
- práce v SAP
- přijímání zboží a kontrola dokumentů
- systémové objednávání zboží z externích skladů
- potřebná administrativní podpora
Požadujeme:
- administrativní zdatnost
- zkušenost ze skladu či expedice je výhodou
- komunikační schopnosti
- časovou flexibilitu
- trestní bezúhonnost
Nabízíme:
- spolupráci se stabilní společností
- volné víkendy
- jednosměnný provoz
- otevřenou firemní kulturu (lidský přístup)
- zaměstnanecké slevy na naše výrobky
- příspěvek na stravování
- Multisport kartu
- lokalita pracoviště – Praha – východ
V případě zájmu zašlete prosím Vaše CV na níže uvedený kontakt. Obratem se s Vámi spojíme a budeme Vás informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
Vhodné pro
Absolventy.O nás

Jsme personální agentura s tradicí. Sídlíme v centru Prahy.
Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.
Nabízíme personální poradenství týkající se osobního rozvoje, komunikačních dovedností a umění prosadit se na trhu práce. V rámci těchto služeb poskytujeme pohovory nanečisto, vzorové testování, vypracování profesního životopisu a motivačního dopisu.
Poradíme vám, jak být úspěšní při hledání nového zaměstnání.
NAJDEME VÁM ZAMĚSTNÁNÍ
PORADÍME VÁM V KARIÉRNÍCH OTÁZKÁCH
PŘISTUPUJEME K VÁM INDIVIDUÁLNĚ
Máte zájem o nabídku Administrativní pracovník - logistika?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Františka Palinková z JOBSTART s.r.o.
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail