Volné pracovní místo  Administrativní pracovník (nutná znalost AJ+NJ nebo AJ+FJ)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta, jednu z předních světových společností působící v oblasti outsourcingu, hledáme pracovníky/ce na pozici:

Administrativní pracovník (nutná znalost AJ+NJ nebo AJ+FJ)

Místo výkonu je Brno, pozice je vhodná také pro absolventy s praxí.
Nástup v květnu 2009.

Vaším úkolem bude:
  • vyřizování a zpracování úkolů, dokumentů a smluvní dokumentace klienta
  • zpracování nabídek a související administrativy
  • práce na PC a interním systémem
  • každodenní komunikace s klienty v cizím jazyce

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • výbornou znalost němčiny nebo francouzštiny
  • komunikativní znalost angličtiny
  • dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, e-mail)
  • schopnost učit se novým věcem
  • výborné komunikační dovednosti
  • nutný nástup v květnu 2009

Nabízíme

  • práci v multikulturním prostředí významné mezinárodní společnosti
  • možnost každodenního využívání jazykových znalostí
  • možnost rozvoje a pravidelného školení, jazykové kurzy
  • zaměstnanecké výhody


Poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do životopisu, dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v plném rozsahu v databázi společnosti Randstad s.r.o. v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, a to na dobu max. jednoho roku a poté k jejich skartaci. Zároveň tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět