Volné pracovní místo Administrativní pracovník obchodního oddělení - Praha západ

aktivní
JOB LEADER CZECH s.r.o.
Místo pracoviště
Středočeský kraj
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Mezinárodní klient který poskytuje komplexní logistická řešení vyhlašuje výběrové řízení na uvedenou pozici.

Náplň práce:
 

  • komunikace s klienty
  • získání podkladů pro zhotovení zakázky
  • tvorba prezentací a cenových nabídek
  • jednání s orgány celní správy
  • evidence zákazníků podle jednotlivých typů zakázek


Požadujeme:

  • relevantní praxi v obchodním oddělení či zákaznickém servisu
  • proaktivní přístup k zákazníkovi
  • schopnost řešit samostatně zadané úkoly
  • AKTIVNÍ znalost AJ nebo NJ (jednání se zákazníky písemně i ústně)
  • uživatelskou znalost MS Office


Nabízíme:

  • perspektivní práci v mezinárodní společnosti
  • možnost profesního růstu
  • jazykové kurzy stravenky
  • odborná školení zahraniční stáže
  • zajímavé finanční ohodnocení + další benefity společnosti
  • smlouvu na HPP
  • místo výkonu práce Praha západ (MHD ze Zličína 20 min)


V případě zájmu o pozici prosím zašlete svůj životopis.

Podobné nabídky práce

Product Coordinator
- Inserting and updating the data received from education providers (from Australia, NZ, Canada, USA, EU) - Researching, collecting and analysing information related to internatio ...
iPlanet s.r.o. Pštrossova 220/29, Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Hledáte práci..... .....kde nebudete sedět celý den za stolem? Přední česká logistická společnost HOPI působí kromě České republiky na území dalších čtyřech států Evropské unie. ...
HOPI s.r.o. Jažlovice, Říčany u Prahy Plný úvazek, Brigády
týden
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Administrativní pracovník / pracovnice s AJ
• naskladňování zboží a práce se skladovým systémem Winshop • příjem a evidence faktur • vedení pokladny • objednávání kancelářských potřeb a dalšího spotřebního materiálu • zajištění celkového administrativního chodu kanceláře • ...
JOBSYSTEM s.r.o. Kralupy nad Vltavou Plný úvazek
dnes
Konzultantka / konzultant pro firemní zákazníky a partnery - vhod...
- příjem a výdej servisních zakázek v administrativním systému - sledování termínů, - objednávky a příjem náhradních dílů, - rozsáhlejší využívání kancelářských aplikací.
JOBSYSTEM s.r.o. Praha, okres Hlavní město Praha Plný úvazek
dnes
Back office adminstrator fix 30.000 Kč
• vedení, správa dokumentace • fakturace • platby, reporting • zpracování údajů: vstupy, výstupy
ADECCO spol.s r.o. Říčany, okres Praha-východ Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno