Volné pracovní místo  Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 36 000 - 42 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta, společnost zabývající se servisem a obchodem v oblasti chladírenské technologie a klimatizací, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu.

Náplň práce:

  • Koordinace servisu
  • Administrativa spojená s chodem kanceláře (přijímání telefonů, e-mailů)
  • Zpracování dokladů v rámci servisní činnosti
  • Týmová spolupráce se všemi odděleními v rámci společnosti
  • Objednávání náhradních dílů
  • Komunikace s dodavateli, zákazníky, servisními partnery
  • Zpracování faktur vydaných a přijatých

Požadujeme:

  • Min. SŠ vzdělání
  • Komunikativnost, pečlivost, spolehlivost
  • Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
  • Příjemné vystupování a komunikační dovednosti
  • Anglický jazyk slovem i písmem (výhodou)

Nabízíme:


  • Perspektivní práci na HPP ve stabilní společnosti s 30letou tradicí
  • Moderní pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • Pestrou a zajímavou práci v profesionálním týmu
  • Motivační finanční ohodnocení, nástupní mzda 36 000 – 42 000 Kč (dle zkušeností)
  • Možnost navýšení mzdy po zapracování
  • Benefity: notebook, telefon, sick days, možnost občasné práce z domova, roční bonusy
  • Místo výkonu práce: Jesenice u Prahy

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Benefity

  • Bonusy/prémie
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Zdravotní volno/sickdays
  • Možnost občasné práce z domova

Vhodné pro

Absolventy.

Práce z domova

Nabízíme možnost Částečně z domova.

Máte zájem o nabídku Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Předvýběr Personalista z PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Aktivní inzerát, stále vás hledají.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět