Volné pracovní místo Administrativní pracovník/pracovnice - poloviční úvazek
Lokalita
Praha-Nové Město
a další
Firma
Spin HR s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Zkrácený úvazek
Vzdělání
Vyučení, SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské
Popis pracovní nabídky
- Budete srdcem naší kanceláře a zajistíte hladký chod veškeré agendy.
Vaše komunikační a organizační dovednosti se naplno projeví při:
- Komunikaci s klienty a členy: telefonicky, e-mailem i osobně.
- Budete spravovat a přispívat na sociální sítě (Facebook, LinkedIn, atd.)
- Organizaci firemních akcí: od plánování a koordinace až po zajištění cateringu a prezentací.
- Podpoře vedení: administrativní a organizační úkoly dle potřeby.
Vaše práce bude pestrá a dynamická, s možností uplatnit i vlastní kreativitu a nápady. Možnost spolupráce formou OSVČ. Práce vhodná pro OZP.
Požadujeme
- Jste komunikativní osobnost s příjemným vystupováním a umíte si lidi získat.
- Máte logické myšlení a smysl pro detail.
- Jste samostatný/á a zodpovědný/á pracovník/ce s organizačními dovednostmi.
- Ovládáte práci na PC (Word, Excel, Outlook) na uživatelské úrovni.
- Máte chuť učit se a rozvíjet se v administrativním oboru.
Bonus: Zkušenosti s vedením agendy, organizací akcí a práce v dynamickém prostředí.
Nabízíme
- Přátelský a motivující kolektiv v moderní kanceláři v centru Prahy.
- Smysluplnou práci s možností ovlivňovat dění ve firmě.
- Možnost částečného home office, dle domluvy.
- Odměňování odpovídající vašim zkušenostem a dovednostem.
- Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání.
Vhodné pro
Absolventy.Máte zájem o nabídku Administrativní pracovník/pracovnice - poloviční úvazek?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Ing. Blanka Benešová z Spin HR s.r.o.
Aktualizováno před 3 dny
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech:
Lokalita: