Volné pracovní místo  Administrativní pracovník/pracovnice - poloviční úvazek

Pracovní poměr Úvazek Zkrácený úvazek
Vzdělání Vyučení, SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

  • Budete srdcem naší kanceláře a zajistíte hladký chod veškeré agendy.

Vaše komunikační a organizační dovednosti se naplno projeví při:
  • Komunikaci s klienty a členy: telefonicky, e-mailem i osobně.
  • Budete spravovat a přispívat na sociální sítě (Facebook, LinkedIn, atd.)
  • Organizaci firemních akcí: od plánování a koordinace až po zajištění cateringu a prezentací.
  • Podpoře vedení: administrativní a organizační úkoly dle potřeby.

Vaše práce bude pestrá a dynamická, s možností uplatnit i vlastní kreativitu a nápady. Možnost spolupráce formou OSVČ. Práce vhodná pro OZP.

Požadujeme

  • Jste komunikativní osobnost s příjemným vystupováním a umíte si lidi získat.
  • Máte logické myšlení a smysl pro detail.
  • Jste samostatný/á a zodpovědný/á pracovník/ce s organizačními dovednostmi.
  • Ovládáte práci na PC (Word, Excel, Outlook) na uživatelské úrovni.
  • Máte chuť učit se a rozvíjet se v administrativním oboru.

Bonus: Zkušenosti s vedením agendy, organizací akcí a práce v dynamickém prostředí.

Nabízíme

  • Přátelský a motivující kolektiv v moderní kanceláři v centru Prahy.
  • Smysluplnou práci s možností ovlivňovat dění ve firmě.
  • Možnost částečného home office, dle domluvy.
  • Odměňování odpovídající vašim zkušenostem a dovednostem.
  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání.

Vhodné pro

Absolventy.

Máte zájem o nabídku Administrativní pracovník/pracovnice - poloviční úvazek?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Ing. Blanka Benešová z Spin HR s.r.o.

Aktualizováno před 3 dny

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Administrativní pracovník/pracovnice - poloviční úvazek

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět