Volné pracovní místo Administrativní pracovník s AJ – fakturace, objednávky, smlouvy, obchodní agenda

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • fakturace
  • administrativní práce
  • vyřizování vízové agendy
  • jednání s klienty a dodavateli
  • zpracování nabídek

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • znalost anglického jazyka minimálně na střední úrovni (tedy schopnost komunikovat ústně i písemně)
  • znalost v oblasti fakturace
  • schopnost pracovat s aplikacemi Powerpoint, Word, Excel apod. 
  • spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, kreativita

Nabízíme

  • práci na HPP
  • zázemí nadnárodní firmy
  • nadprůměrné ohodnocení
  • moderní pracovní prostředí
  • možnost kariérního postupu

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je renomovaná nadnárodní společnost působící v oblasti cestovních služeb.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: Květen 2015

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, použijte volbu „odpovědět“.

Platnost inzerátu končí 27. 4. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu nebo z Vaší kanceláře-výživové poradenství,wellness
Práce s klienty, marketing, nákup,prodej- v oblasti wellness Práce s klienty, marketing, reklama, obsluha inter.obchodu
Gabriela Rubková Jihočeský kraj, Plzeňský kraj, Vyso... Práce na ŽL
aktivní
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Asistentka oddělení nákupu - možno i zkrácený úvazek
PARTNER 4 JOB s.r.o. hledá pro svého významného klienta - obchodní společnost s dlouholetou tradicí, jedničku ve svém oboru, z důvodu rozšíření šikovnou, spolehlivou uchazečku na pozici: ASISTENTKA ODDĚLENÍ NÁKUPU – možno i na zk ...
PARTNER 4 JOB s.r.o. Říčany Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Referentka tanečních kurzů - 20 hodin týdně
PARTNER 4 JOB s.r.o. hledá pro svého významného klienta - společnost v oblasti tanečních kurzů, uchazeče / uchazečku na pozici REFERENTKA TANEČNÍCH KURZŮ - 20 hodin týdně Náplň práce: • Komunikace s klienty - zápis klientů do ku ...
PARTNER 4 JOB s.r.o. Praha Zkrácený úvazek, Brigády
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno