O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
Pro našeho klienta, významnou mezinárodní společnost poskytující servis v oblasti IT, se sídlem v Brně, hledáme pracovníka/ci na pozici:Administrativní pracovn-ík/ice s polštinou
Náplň práce:
- komunikace se zákazníkem (převážně v polském jazyce), řešení vzniklých problémů
- sledování stavu skladových zásob, oprav zakázek
- sledování pohybu zásob mezi skladem a zákazníkem
- zpracování nabídek pro klienty
- komunikace se skladem a oddělením logistiky
- vystavování faktur, dobropisů, předávacích protokolů a dalších účetních dokladů
- příležitostné vyhledávání nových dodavatelů, porovnání a vyhodnocení nabídek
Požadujeme
- SŠ, VŠ vzdělání (lze i absolvent/ka)
- Polština na velmi dobré úrovni (mluvená i písemná znalost), alespoň základy angličtiny
- velmi dobrá znalost práce na PC, především Excel
- praxe v administrativě (výhodou)
- prozákaznický přístup
- pečlivost, zodpovědnost, schopnost samostatného rozhodování
Nabízíme
- zázemí významné nadnárodní společnosti
- zajímavá a zodpovědná práce, aktivní využití znalosti cizího jazyka
- příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
- flexibilní pracovní doba
- dobré finanční ohodnocení a zajímavé firemní benefity
- místo pracoviště v CTP Parku Brno-Slatina