Volné pracovní místo  Administrativní pracovník s polštinou

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta, významnou mezinárodní společnost poskytující servis v oblasti IT, se sídlem v Brně, hledáme pracovníka/ci na pozici:

Administrativní pracovn-ík/ice s polštinou

Náplň práce:
  • komunikace se zákazníkem (převážně v polském jazyce), řešení vzniklých problémů
  • sledování stavu skladových zásob, oprav zakázek
  • sledování pohybu zásob mezi skladem a zákazníkem
  • zpracování nabídek pro klienty
  • komunikace se skladem a oddělením logistiky
  • vystavování faktur, dobropisů, předávacích protokolů a dalších účetních dokladů
  • příležitostné vyhledávání nových dodavatelů, porovnání a vyhodnocení nabídek

Požadujeme

  • SŠ, VŠ vzdělání (lze i absolvent/ka)
  • Polština na velmi dobré úrovni (mluvená i písemná znalost), alespoň základy angličtiny
  • velmi dobrá znalost práce na PC, především Excel
  • praxe v administrativě (výhodou)
  • prozákaznický přístup
  • pečlivost, zodpovědnost, schopnost samostatného rozhodování

Nabízíme

  • zázemí významné nadnárodní společnosti
  • zajímavá a zodpovědná práce, aktivní využití znalosti cizího jazyka
  • příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
  • flexibilní pracovní doba
  • dobré finanční ohodnocení a zajímavé firemní benefity
  • místo pracoviště v CTP Parku Brno-Slatina

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět